10 Eylül 2013 Salı

Doğum günüm!!



Bu yıl öyle bir doğum günü geçirdim ki hem çok üzüldüğüm hem çok mutlu olduğum bir doğum günüydü. İş günüme denk gelen doğum günüm bütün gün yalnızca ofis arkadaşlarımın-arkadaşlarımın kutlamalarıyla geçti ve tabi ki öncesinde erkek arkadaşımın. Ailemden doğum günüm için tık yoktu!!! Bir yandan haberleşip sürpriz yapacak olabileceklerini de düşünüyordum akşama doğru ama evde de konuşulmuştu bugün doğum günüm olduğu, bir ihtiyacımın olup olmadığı falan... Onun öncesinde erkek arkadaşımla da kutlama yapabilir miyiz diye plan yapmak için de birkaç gün öncesinden aileme de açtım konuyu yani, o gün hafta içi hani bir şey yapar mıyız yoksa haftasonuna mı kaydırırız herkes müsait ve dinç olur, ben de esas doğum günümde arkadaşlarımla farklı bir plan yaparım ona göre diye. Çok cevap alınmadı ona da soralım buna da soralım da diye ertelenerek. Neyse doğum günüm geldi çattı biz artık akşam ailemle olurum diye ekstra bir plan da yapmadık erkek arkadaşımla. Ofiste ailemden yana gayet yalnız bir gün geçirdim dediğim gibi, akşam kutlancak da olsa bir telefon bekliyor insan o yoğunluk arasında mutlu olmak için. Yok tabi... Akşam erkek arkadaşımla çıkamayacağımız için ben 5.30ta mesaimin bitmesiyle erkek arkadaşımın evine gittim konuştuğumuz gibi. 1-2 saat kalıp eve geçeceğim diye planlıyorum ama bi yandan da acaip umutsuzum evet konuştuk doğum günü olayını ama ne ablamlardan ne eniştemlerden ne de en önemlisi annem ve babamdan ses çıkmayınca kesin unuttular diyorum ama sıfır ihtimal bana bir kutlama yapacakları aklımda, o derece karamsarlığa kapıldım yani :)


Tabi bir yandan da erkek arkadaşım ayağı var bu doğum günü kutlamasının. Biz dışarda bir yemek falan yiyemeyeceğiz diye ertesi gün ya da haftasonu çıkarız diye konuştuk kapandı konu. Yani sevgilimin yanına gidiyorum ama aileme olduğu gibi ona karşı da sıfır ihtimal kutlama yapacağımıza karşı...


Gayet mutsuz bir şekilde girdim eve işte dinlenmece ayak uzatmalar falan. Canım sevgilim ben işten geliyorum açımdır diye pizza söylemiş bize ben gelmeden hemen önce. Artık yıllardır iyi biliyorum huyunu, ben ne kadar aç olursam olayım benim de gelmemi bekler sipariş için ya da mutlaka telefon eder en azından benim de fikrimi almak için. Şaşırıyorum içimden Allah Allah nasıl ya vermiş yani siparişi hayret falan diyorum. Günü konuştuk ailemi falan anlattım tabi ne kadar mutsuz olduğumu da, teselliler aman ne olacak canım falanlar :)  mutsuzluktan geberiyorum ya yorgunum da, ben biraz uzanıyım dedim erkek arkadaşım da bilgisayarda takılıyor içerde, kapı çaldı. Pizzalar geldi diye seslenerek açtı kapıyı ödedi aldı mutfakta hazırladı falan duyuyorum sesleri. Bana seslendi "aşkım hadi gel pizzalar hazır" diye. Sabah uykusundan uyanır gibi "tamam 5 dkya geliyorum" diyorum ama hiç kalkasım yok gerçekten üzüldüm çünkü canım yemek falan da istemiyor. Neyse bir iki daha seslendi, son seslenişinde sesi de yaklaşıyordu artık. Odaya girdi, duvar tarafına dönük bi şekilde uzanıyorum duvarı inceliyorum falan ben tripcan, "aşkım hadiii" dedi artık iyi kalkıyım bari dedim "off tamam" diyerek bi döndümm kii romantik sevgilim elinde acaaaaip güzel bi pastayla karşımda duruyor, maytapları da yakmamış ben sesini anlamıyım diye :) Neye uğradığımı şaşırdım "e pizza, sen, sipariş, ama kapı çaldı?" falan geveliyorum şaşkınlıktan, canım benim o da bana iyi ki doğdun şarkıları söylüyor :) O kadar mutlu oldum ki ve öyle güzel bi pasta yaptırmış ki bu doğum günümü dediğim gibi hiç unutamayacağım!!! :)











Elizinn'de yaptırmış aşkım bu harika pastayı, benim işten çıkıp da eve varış saatimi hesaplayıp yarım saat önceden aramış, çok uygun bi vakitte teslim ettiler. Bence hem erkekler hem de kadınlar için harika bi sürpriz bu. Bir de kapıyı doğum günü çocuğunun açıp da karşısında açık pastayı görmesini, pastasını kendisinin teslim aldığını düşünün. Bu da bir alternatif bence, ilgilenenlere duyrulur. Ayrıca yakında ben de bir erkeğe alınabilecek hediyeler konusunda alternatifler paylaşacağım bizzat kendimin hazırlayıp uyguladığı üstelik :) Şimdilik doğum günümde beni en iyi anlatan doğum günü pozumla veda ediyorum :)





İş arkadaşlarım ramazan ayına denk geldiği için ofiste bir kutlama düzenleyememişlerdi, hediyelerle telafi etmek istemişler iş arkadaşlarım sağolsunlar ama ramazan bittikten hemen sonra yine sürpriz bir şekilde tam da yukarda anlattığım gibi çalan kapıyı benim açmamla karşımda pastamı görmem bir oldu :) Herkeseee çooook teşekküüür ediyooorummm, iyi ki varlaar :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder