18 Eylül 2013 Çarşamba

Chanel 161 Bagatelle

Canım sevgilimin canım kardeşi geçenlerde 1 aylığına Fransa'ya staja gitmişti. "Tabi gelirken ne getireceksin?" geyikleri döndü 1 ton gitmeden :) Benim aklımda chanel çanta vardı, "verelim en yüksek limitli kredi kartımızı alsın gelsin çok istediğim o çantayı" diyordum ama Türkiye'de acil kabarık bir wish listimiz vardı sevgilimle. Çantayı kendi seyahatlerimizde temin etmek üzere bir süre erteledim yani :( 


Chanel tutkunu biri olarak tabi Chanel çanta isteyemiyorsam tabi ki ki chanel lipgloss ya da oje isteyecektim ki öyle oldu. Zaten Fransa'daki fiyatlarla Türkiye fiyatları arasında pek bir fark olmadığını biliyordum, o yüzden çocuğu da maddi olarak çok zorlamak istemedim. 


Sağolsun o bana oje ve lipgloss standlarında fotoğraflar çekip yollamış hangisini istersin diye :) Ben de o sıra toplantıdayım tabi, gördüm kapadım sonra bakarım diye, deyiş o deyiş. Çok sonra aklıma geldi, "aa Mert unuttum ben, sen kafana göre al bi şeyler" gibi bi şeyler dedim :)Canım o da bir turist kızın yardımıyla 161 Bagatelle'yi seçmiş :)Ben biraz daha koyu bir renk düşünebilirdim belki ama bu renk de çok ideal. Çok zevkli :) Hem göze batmayan, hem kendini gösteren, ışıltılı, şık bir renk... 



Siz nasıl buldunuz yeni lipgloss'umu? 



Mert'e bu güzeel hediyesi için tekrar çok teşekkür ediyorum :)



Sevgilerle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder