7 Eylül 2013 Cumartesi

SİHİRLİ ELMALAR :)

Geçen hafta acaip uykusuz bi gecenin ardından sabah kalkıp ofise gidiyorum, ama o günden hiç umudum yok berbat geçecek biliyorum. Karamsar tüm düşüncelerle birlikte odama bi giriyorum ki masamda bi paket!!! Tabi hafif kaş çatılmalarıyla birlikte uykum da açılıyor yavaştan. Paket çok şirin bi kere ki içinde ne olduğunu düşünmek apayrı bi heyecan :)


bu şirin paketin içinden çıkan şey ise şu oldu :) diğer detaylar için instagram hesabıma gözatabilirsiniz. 




Ben daha önce sihirli elmalardan hiç haberdar değildim, bu sürprizle beraber tanışmış oldum kendileriyle. Sihirli elmalar, her türlü vazgeçilmezimiz olan elma şekerlerine çok sevimli detaylar ekleyerek elma şekerlerini bizler için daha da vazgeçilmez kılmış. Sihirli elmalar'ın farklı temalarda bir çok ürünü mevcut. Sevgili, arkadaş, yeni doğmuş bebek, özür dileme, yıldönümü gibi bir çok farklı amaca uygun birbirinden tatlı, daha doğrusu sihirli elmaları incelemek ve satın almak için www.sihirlielmalar.com adresini ziyaret edebilirsiniz. Sihirli elmaları tıpkı bana yapıldığı gibi sevdiklerinize sürpriz olarak da kullanabilirsiniz, hem de üzerinde birlikte çekilmiş bir fotoğrafınız da yer alabilir. Bebeğinizin doğum günü partisinde misafirleriniz için de kullanabilirsiniz ya da nikahınızda nikah şekeri olarak :) Hepsi çok güzel fikirler, çünkü bence gerçekten sihirli bu elmalar!! Benim favorilerimden bir kaçı ise şöyle, özellikle gelin ve damat şeklindeki elmalara bayıldım! Siz de sevdiklerinizi bu küçük sıradışı sihirli elmalarla sihirleyebilirsiniz :))










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder