7 Eylül 2013 Cumartesi

La Koket'lerim :)

       

La Koket edineli bir hayli olmasına rağmen ancak şimdi bahsedebiliyorum bu tatlı çantalardan. Çantalardan diyorum ama La Koketlerin çantalarının yanı sıra çok sevimli ayakkabıları da var. Açıkçası ben çantalarını daha çok beğenenlerdenim, ayakkabılarını çok da inceleme fırsatım olmadı ama yine de. Haftasonu gezmeleri ya da tatiller ya da şort üstüne rahat bir t-shirtün yanına bu çantalar gerçekten çok yakışıyor. Ben koketlerimi 1v1y.com sayesinde alabildim ama farklı sitelerde de satışları sürüyor.




Benim seçimlerim bunlardı. Kedili çantamı bir-iki kez kullandım ama diğer çantam bahardan beri çok sık kullandığım çantalarım arasında. Koketler çok uygun fiyata satılıyorlar, çok da kalite beklememek lazım
zira sık kullandığım çantam kenarlardan renk bıraktı dikkat ederseniz farkedersiniz. Bence yine de çok eğlenceli ve çok da kullanışlı çantalar. Beğendiğim diğer bi kaç koket modeli ise şunlar:








Bu aşağıdaki çanta ise benim çantamın uzun saplı versiyonu.




Çok uygun fiyatlarıyla hem sizin için hem de arkadaşlarınız için çok iyi bi hediye alternatifi bence bu koketler :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder