26 Eylül 2013 Perşembe

URBANEARS'LA MÜZİĞİNİZİ RENKLENDİRİN!

     

Merhaba,


Urbanears dedim ama benim size bahsedeceğim kulaklık Urbanears'ın Plattan modeli. Urbanears bir İskandinav markası. Ses kalitesinin ve görünümünün harika olduğu bir kulaklık markası aynı zamanda. Ondan fazla renk seçeneği ile kendisini daha da cazip kılan şeker gibi bir kulaklık markası ve de :) Dışardaki sesleri de filtreleme özelliğine sahip bu kulaklıklar, kullananlar için çok kısa zamanda vazgeçilmez haline geliyor. Bende olduğu gibi...

Görünüşünü çok beğendiğim bir kulaklık modeliydi Urbanears'ın plattan serisi. Yaptığım uzun araştırmalar sonucu da kulaklığın yalnızca görünüşte kalmadığını, performans açısından da bir harika olduğunu anladım ve hemen dr'den bir tane alıverdim  kendime. Benim tercihim turuncudan yanaydı, kendisine hiç hayır diyemem ama mor, pembe ve kırmızı da acaip iddialı renkler arasında.  Kafa üstü bir kulaklık olmasına rağmen Plattan'lar hiç rahatsız etmiyor insanı, hem şık hem sevimli görünüyor :)






Yukarda gördüğünüz giriş ile başka bir kulaklığı kendi müziğinize dahil etme imkanına da sahipsiniz. Ben genelde erkek arkadaşımın kulaklığıyla kullanıyorum bu özelliği. Ne de olsa aşk aynı müziği aynı anda dinlemektir :)

 Benim turuncu plattan'ım evde dizi kulaklığım, dışarda yolculuk kulaklığım görevini görüyor. Bunun dışında pek kullanmıyorum yani gün içinde dışarı çıktığımda pek yanımda taşımıyorum, çanta boyutu-kıyafet uyumunu göz önünde bulundurduğumda yani. En güzeli yolculuk esnasında oluyor benim için, çok seyahat eden bir çift olarak otobüste-arabada kulağımdan ya da mola verdiğimde boynumdan hiç çıkarmam :) 


örnek :)





Bu fotoğraf Safranbolu yolcuğumuzda çekilmişti. Ben sevgilimin kolunda fotoğraf çekimi yaparken, kendileri de siyah Sennheiser kulaklığıyla bi şeyler izlemekte :)


Plattan serisi dışında şu tür kulaklıkları da mevcut Urbanears'ın...





Plattan serisi için şu renk alternatiflerine de sahipsiniz:




Ben severek kullanıyorum, siz de Urbanears'ın bu güzelliklerinden birini kullanıyorsanız ya da yakın zamanda kullanmaya başlayacaksanız iyi günlerde kullanmanızı diliyorum =)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder