17 Eylül 2013 Salı

Geçmişten Günümüze Saç Ekibim



Mükemmel bir görünüm için en önemli şart saçlar bence. İstediğiniz kadar güzel bir kıyafetiniz olsun ya da kusursuz bir makyajınız olsun, sönük, ne halde olduğu belli olmayan bakımsız bir saçla hiçbiri bir işe yaramaz. Bir de saçlarınızla uğraşmayı seviyorsanız bu kural sizin için daha eğlenceli bir hal alabilir :) kii çok sık kuaföre gitmek istemiyorsanız ya da kuaförlere güvenmiyorsanız tıpkı benim gibi, iş başa düşmüş demektir. Tabi bunun için elinizde sıkı bir ekibiniz olmalı. Biraz da elinizden geliyorsa bu işler, iyi bir makineyle yapamayacağınız şekil yok. Elinizden gelmiyorsa da üzülmeyin, saç yapmak eyeliner sürmeye benzer bence. İlk zamanlar olmuyor diye üzülürken bir kaç denemeden sonra eliniz alışır, aklınızdaki gibi bir görünümü elde edebilirsiniz. 

Çoğu özel günde saçlarını kendisi yapan biri olarak benim de iyi bir ekibim var, tabi başlıkta da belirttiğim gibi "geçmişten günümüze" :) 


İşte benim nacizane saç ekibim de bu makinelerden oluşuyor. Dediğim gibi geçmişten günümüze sıralanmış bir şekilde görebilirsiniz fotoğrafta. Soldan ilk ikisi Fakir marka saç maşası ve düzleştiricisi. Bir de kurutma makineleri vardı, set şeklinde 3lü olarak almıştım. Düzleştiriciden memnun değildim hiç ki zaten saçlarım çok düzdür benim pek de gerek duymuyordum o sıralar düzleştiriciye ama maşa gerçekten harika. 7 yıl olmuştur alalı çok rahat ama hala kullanıyorum zaman zaman maşayı. Yanındaki Philips'in maşası. Saçlarımı kısalttığım bir vakit almıştı küçük bukleler için ama ben bu maşayla şunu anlamıştım ki küçük bukleler bana göre değil. Büyük dalgaları hem daha çok beğeniyorum hem de onların yüzüme daha çok yakıştığını düşünüyorum. Yine de performans açısından iyi bir maşa, sağlam yani. Anlattığım gibi büyük dalgalar peşindeyken ve de Babyliss markası yeni yeni yayılırken 19 cmlik maşasından alıverdim hemen. Fakir maşam da 19 cmdi ama Babyliss'in performansının çok iyi olduğunu duyuyordum, aslında 32 cmliğini almak için gitmiştim ama 19 cm çok bana göre, görünce dayanamadım onu aldım. Çoook memnunum. Zaten Babyliss'ten memnun olmayan kimse yok bence :)

Vee gelelim en favorime. Söylediğim gibi saçlarım zaten çok düz ama yine de duştan çıkınca falan insan şöyle bir öldürmek istiyor azcık saçlarını :) Ya da doğal bukleler için maşa kullanmam gerekebiliyor zaman zaman. Bu işler için en ideal maşayı tanıtıyorum size; Braun Satin İons! İon teknolojisi artık eskidi bile sayılır zira ben bu maşayı üniversite 2.sınıftayken almıştım. Şimdi Braun'un Satin Hair'leri Color özelliklileri falan çıktı. Yine de ne varsa eskilerde var diyorum ben çünkü ion teknolojisi performansı olsun maşanın kendi performansı olsun çok çok iyi maşallah :) Eğer düzleştirici alacaksanız ve öneri arıyorsanız kesinlikle size Braun Satin İons'u tavsiye ederim. Ne az sonra size anlatacağım Arzum'un düzleştiricisi gibi ne de bildiğim kadarıyla Arçelik'in düzleştiricisi gibi. Saçlarınızı hınca hınç öldürmüyor çarşaf gibi yapmıyor. Yani doğal bir düzlük kazandırıyor ki benim tercih ettiğim bu. İncecik, cılız, az, çarşaf gibi saçlar istiyorsanız da hemen yeri gelmişken bahsediyim Arzum Erdem Kıramer Saç Düzleştiricisi sizin için çok uygun yani en sağdaki. Bazı kıyafetlerde bu düzleştiriciyi kullanmak istiyorum özellikle yazlık uzun yırtmaçlı elbiselerde, şapka da takacaksam ip gibi saçları çok beğeniyorum, o zamanlar için Erdem Kıramer çok ideal ama genel olarak bu geniş plakalı düzleştiriciler hakkında çok olumlu şeyler düşünmüyorum. Çat diye öldürüp hadi al düzleştirdik diyorlar resmen :) Ama başarılı bir düzleştirici dediğim gibi, tercih meselesi tamamen. Az da olsa kullanıyorum, bu yüzden Erdem Kıramer serisi çıkınca hem düzleştiricisini hem maşasını satın aldım hemen. Düzleştiricisi de bence performans açısından başarılı. Diğer maşalarım arasında nispeten orta boy gibi kaldığı için almıştım, saçlarımı kısalttırdığım şu dönemlerde çok sık kullandığım maşam. Tavsiye ederim :)

Saç ekibim şimdilik bu parçalardan oluşuyor. Aklımda birkaç makine daha var yakın zamanda edineceğim, alıp denediğimde size de bahsederim. Şimdiden tecrübelerim-düşüncelerim işinize yaradıysa ne mutlu bana :)
  
Sevgilerle...

2 yorum:

  1. Ne çok maşa ve düzleştiricin olmus benim sac tellerim çok ince hemen yıpranıyor maşayı bile çok nadir yapıyorum :) Ama dediğin gibi kuafore gıtmeyenler için ideal bende kendim yaparım hep :)Bana da beklerim...

    YanıtlaSil
  2. şimdi inceledim blogunu ellerine sağlık çok beğendim, ig'den de takip ettim hemen hatta :) ince saçlar çabuk yıpranıyor ama çabuk da şekil alıyor, her türün avantajı dezavantajı oluyor işte :) benim ekibim de kalın telli saçlarım ve anlaşamadığım kuaförler sayesinde oluştu, sevinsem mi üzülsem mi bilemediğim bir durum :)

    YanıtlaSil