17 Eylül 2013 Salı

Dolabımda Beyazların Yeri ve Önemi


Herkesin giymekten çok hoşlandığı, elinde olsa tüm gardolabını baştan aşağı o renkle dolduracağı favori bir rengi vardır. Ben elimde olsa tüm gardolabımı favori rengimle doldurmazdım ama diğer renklerin arasında onlara açık ara fark atan bir rengim var ki o da "Beyaz".
İşte benim dolabımda beyazların yeri ve önemi :)Elimde olmadan bir çok rengi olan bir t-shirtün ya da bluzun çoğunlukla beyazını gider alırım. Birçok fotoğrafımda da üzerimde beyaz görürsünüz zaten baktığınızda. Seviyorum evet :) Tabi bunun yanında dolabımda beyazların skoruna yakın bir skora sahip bir diğer renkse mavi. Beyazlar kadar olmasa da mavilerim de kendi imparatorluğunu ilan etmiş durumda:)Beyazların arkasında sıralanmış yeşillerimin de bir kısmını görebilirsiniz. Yeşil, maviden sonra gelen rengim bu arada :)


Genelde bir gardolapta vazgeçilmez ve olmazsa olmaz renk olarak siyahı gösterirler ama benim vazgeçilmezim beyaz. Peki sizin alışverişlerinizde en çok tercih ettiğiniz renk hangisi? Dolabınızın asıl sahibi hangi renk?? :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder