4 Eylül 2013 Çarşamba

**ISANA Kuru Şampuan**

   

Benim gibi çabuk yağlanan ve uzun saçlara sahip kadınların acaip işine gelen bi ürün bu kuru şampuan. Ben henüz 2 yıldır farkındayım kendilerinin ama öncesinde çabuk yağlanan saçlarım için ne araştırmalar yaptım, ne ürünler, sabunlar kullandım bana mısın demedi... Mesela uzun süre şampuan olmaksızın kil sabunu kullandım ama dediğim gibi uzun saçtan vazgeçemediğimden her ne kadar diplerine uygulamasam da üflesen yağlanan saçlarıma krem kullanmak zorunda olduğum için bu kil sabununun da bi etkisini göremedim. Faydalı olduğu kişiler oluyormuş hatta ben bu sabunları alırken ısrarla yanında kayısı sabunu da önerirlerdi, neymiş efendim kil sabunu çok kuruturmuş kayısı sabunu o dengeyi yakalatırmış. Aynı uygulamayı yüzüm için de yapıyordum ama ne saçlarım ne de cildim kayısı sabununa ihtiyaç duymadı tabi ki :D

Gelgelim üniversite son sınıfta tanıştım bu kuru şampuan olayıyla, nasıl oluyor ne yapıyor koku kalıyor mu derken müptelası oldum. İlk kullandığım Oriflame'in kuru şampuanıydı bi arkadaşım sayesinde edindim. O ürün de güzeldi ama Oriflame ya da Avon gibi kuruluşlardan alışveriş yapma gibi bi alışkanlığım olmadığı için alternatifler araştırmaya başladım. Sonraki kullandığım ürün John Frieda'nındı. Tabi ki çok kaliteli ve etkiliydi, çok memnun kaldım ve uzunca süre hayat kurtardı kendileri. Kesinlikle tavsiye ederim...









John Frieda ile çok işlevsel zamanlar geçirirken Tony Guy'un kuru şampuanıyla tanıştım, John'dan memnundum tabi ama Tony'nin nasıl olduğunu da görmek istedim. Yine tabi ki Tony de çok iyi iş çıkarmış ama fiyat olarak en yüksek Tony'ydi. Jonh'la arasında pek bi fark da yok aslında, şu anda net fiyatlarını hatırlamıyorum ama 40 tl civarlarındalar. 




Kuru şampuan özellikle çalıaşan kadınlar için çok kullanışlı bi ürün kesinlikle, benim de vazgeçilmezlerim arasında olduklarından bi seferde 2şer 3er istifliyorum evde ve her gördüğüm yeni kuru şampuan markalarından da ediniyorum. Tony'den sonraki keşfim ise Watsons'un kuru şampuanıydı ama hiçç memnun kalmadım çünkü ürün pudrasızdı. Mağazada tester sayesinde ufak bi deneme yapmıştım ve orda biraz sezmiştim hafifliğini ama saçlarım o sıra temiz olduğu için çok sağlıklı karar verememiş olabileceğimi düşünüp bi kaç tane aldım portakallısından. Ürünün çok tatlı bi kokusu var ama gerçekten ondan ibaret. Mağazadaki testim gayet sağlıklıymış anlayacağınız. 7-8 tl civarında bi ürün ama yine de boşuna almayın derim, inanın sıfır etki.

Asıl tavsiyeme gelelim artık, başlıktan anlayacağınız gibi ISANA KURU ŞAMPUAN. Yine 7-8 tl civarında bi fiyatı var ve fiyat-performans açısından kesinlikle en etkili kuru şampuan kendisi. Yani onun 7-8 tlye gösterdiği performansı Tony ya da John 40 tl civarı bi fiyata gösteriyor, ki hiç gerek yok. Özellikle benim gibi çalışıyorsanız, uzun ve çok çabuk yağlanan saçlarınız varsa ve her gün yıkamak istemiyorsanız, kısacası kuru şampuanı çok tüketiyorsanız sürekli 40 tl'lik bi ürün bitirmek bütçe açısından da sıkıntı yaratabilir, üstelik böyle kaliteli bi alternatifi varken...




Kullanma talimatı yukardaki gibi, çalkaladıktan sonra diplere uyguluyorsunuz ve tarak ya da parmaklarınız yardımıyla pudraları dağıtıyorsunuz. Zira yeterli uzaklıktan sıkmazsanız saçlarınızda geçiçi beyazlıklar kalabiliyor. Evde bi on tane var sanıyorum bundan ve her gittiğimde 2şer 2şer hala alıyorum :) Kullanın, gerçekten faydasını fazlasıyla göreceksiniz. Uzun süre Isana'yla devam edeceğim ben ama bu yakınlarda Tony'nin direk pudra ürününü de denemek istiyorum. Hakkındaki düşüncelerimi paylaşırım, şimdilik sizlere de Isana'yla temiz saçlar! :) 

4 yorum:

  1. Nereden aldığınızı söyleyebilirmisiniz lütfen bende denemek istiyorum :) ?

    YanıtlaSil
  2. Rossman'larda bulabilirsiniz :)

    YanıtlaSil
  3. uyguladiktan sonra nezaman yikanilmasi gerekiyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben en geç 2 gün sonra yıkamıştım tamamen size bağlı, saçlarınız geçen süre içinde tekrar parlamıyor çünkü.

      Sil