21 Eylül 2013 Cumartesi

RİMMEL LONDON METAL RUSH 70-GOLD SAVE THE QUEEN

               
Merhaba,

Bugün bahsedeceğim oje Rimmel'in Metal Rush serisinden 70 numaralı Gold Save the Queen'i. Rimmel'in bu koleksiyonundaki tüm renkleri beğenmekle beraber, ilk tercihim bu oje oldu.

Serideki diğer ojeler bunlar, sırasıyla; purple reign, royal blue, pearly queen, gold queen.

Görüldüğü üzere bu sene büyük bir çıkış yakalayan holografik ojelerden oluşuyor metal rush koleksiyonu. Çok da güzel renk alternatifleri mevcut. Ben Watsons'tan satın aldığımda yalnızca gold save the queen vardı, ama hepsi de olsa ben mutlaka gold queen'i de alırdım, çünkü çok beğendim.


 Tırnaklarımın biraz daha uzadığı bir vakit tekrar bu ojeyi sürüp görünümünü paylaşmak istiyorum; biraz daha uzun bir tırnakta daha hoş duracağına karar verdim ama bu haliyle de çok beğendim. Gördüğünüz gibi yeşil-gold karışımı bir oje, bu iki rengin birleşmesiyle ışığa göre aralarda kahve bir renk de kendini gösteriyor. Sürümü çok kolay bir oje ayrıca, burda sadece tek kat ama 2 kat sürdüğünüzde de baya güzel duracaktır. Fırçası zaten rimmel'in klasik harika fırçalarından. Çarçabuk kuruyan, kolay kolay bozulmayan bir oje. Ben çok alternatifli kullanım olanağı sunan bu ojeyi çook beğendim, herkese tavsiye ederim. Kullananlar varsa yorumları beklerim :)Kafiyeli bir kapanışla herkese mutlu haftasonları diliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder