12 Eylül 2013 Perşembe

Pusudayım Comic Bag!! :)

Comic Bag'ler sıradışılık ve eğlenceyi bir arada kullanmak isteyenler için acaip uygun bir seçenek. Bayılıyorum bu çantalara, aşırı yazlık gibi dursa da bazı çantaları kış için de gayet kullanılabilir. Böyle diyorum ama henüz kış için tam oturtamadım kafamda, çünkü kış benim için yazın sportifliğini, rahatlığını pek barındırmıyor. Kış deyince biraz daha şık, klasik, alımlı bir görünüş hayal ediyor ve uyguluyorum. Tabi rahat kombinlerim de sıklıkla oluyor ama genel olarak baktığımızda bu rahatlık daha çok seyahatlerimde geçerli :) Kışın da kullanırım diyebildiğim anda hemen bir tane edineceğim bu 2 boyutlu çantalardan ama sanıyorum biraz daha bahara kalacak :) 

















Markanın diğer modellerini incelemek için http://www.comicbag.com.tr/urunler.php















Bu şirinlikler için http://www.comicbag.com.tr/index.php adresinden sipariş verebilirsiniz. Aynı zamanda bir çok fırsat sitesinde de kampanyalarına rastlayabilirsiniz takip ederseniz. Ben henüz hangi modelini tercih edeceğimi bilemiyorum messenger modellerden biri olacak gibi görünüyor ama önerilere de açığım :)

5 yorum:

  1. geçen seneden beri ben de bakıyorum bu çantalara:) çok değişikler.

    YanıtlaSil
  2. gerçekten öyleler :)aldığında modeli paylaşırsan sevinirim :)

    YanıtlaSil
  3. Harika görünüyorlar ve sanki karton taşıyormuşsun gibi :D Bulabilirsem ben de alıcam :)

    YanıtlaSil
  4. evet aynen, zaten derinliği de pek yok. kapalı hali 2,5 cm yanılmıyorsam ama fermuarlı aynı zamanda. Tıpkı valizler gibi fermuarı açınca derinlik biraz daha artıyor. Yazıda bahsetmiştim kendi sitelerinde var, yurtdışı alışveriş sitelerinde de bulabilirsin :) Alırsan modelini paylaşmanı rica ediyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ya küçük gibi ama çok tatlı :) Linklere hemen bakıcam bir daha :) Alırsam paylaşırım hemen :))

      Sil