18 Eylül 2013 Çarşamba

Bayramlıklarımla :)


Bayramlıklarımı paylaşmak için fazla geç kalmadım umarım :) Ne zamandır aklımda ama öncelikli postlardan, günlük koşturmacalardan ancak fırsat bulabiliyorum...
Geride bıraktığımız ramazan bayramındaki bayramlık*larımdan bahsetmek istiyorum. Bayramlar her aile için önemlidir elbette. Bazen başta sıkıcı da bulsak aslında o bayram ziyaretleri yaş biraz ilerledikçe zevkli bile gelmeye başlar. Ben de son yıllarda adeta çocukluğuma dönmüşcesine bayram sevinci yaşar oldum. "Bayramlık almaya gidiyorum" demişliğim bile var bu bayramda, o derece :)


Evet bayramlık* alıyım dedim, aklımda şık bir elbise almak vardı. İş çıkışı bir güzel gezdim o günkü avm'mi ama ne tam olarak nasıl bir şey aradığımı bilmediğimden, ne de gözüme çarpan isteyebileceğim gibi bir elbise görmediğimden eliboş döndüm eve. Sonra dedim ki "yakın zamanda alıp da henüz hiç giymediğim bluzlarıma-pantolonlarıma bir bakıyım en iyisi" ve sonra ramazan bayramı için ilk kez giyeceğim iki bluzum ve Çok sevdiğim 2 pantolonumla 2 kombin yaptım. 



Bunlardan 1.si:




Bluz: Zara
Pantolon: Mango
Ayakkabı: Madden Girl
Çanta: Michael Kors
Kolye: Forever New

Gelelim 2.kombinime:


Bluz: Stradivarius
Pantolon: Koton
Ayakkabı: Madden Girl
Çanta: Beymen
Saat: Seiko
Kolye: Chiccy

Ben çok severek giydim bu kombinlerimi, özellikle bluzlarımı ilk kez giydiğim için daha da bi hevesle giydim. Umarım sizler de beğenmişsinizdir :)

Kurban Bayramı kombinlerimde görüşmek üzere,

Sevgilerle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder