21 Eylül 2013 Cumartesi

Birkenstock Gizeh Sandals

               

Birkenstock terliklerin namını duymayan kalmamıştır herhalde artık. Gerek ünlülerin ayağında gördük, gerekse kullananların "pahalı ama değiyor, of aslında çok kaba görünüyormuş" gibi sözleriyle tanıdık. Nitekim ben de hem ünlülerde farkeden, hem de başlarda kaba bulanlardandım :)
Başlarda diyorum çünkü şu an tam bir tutkunuyum! Özellikle limango.com beni inanılmaz teşvik etti sürekli çıkan kampanyalarıyla :) Bu tür kampanya sitelerini alışveriş yapmayacak olsam bile takip etmek benim için bir alışkanlık artık. Limango'da da sürekli Birkenstock kampanyaları görünce üstüme alındım "bu bir mesaj olmalı bana" diye, alışveriş yapmaya da yer arayan biri olduğum için en azından bi ayağımda göreyim dedim... 

Cepa avm'de Deriden mağazasında satılan Birkenstock'lardan denemeye gittik erkek arkadaşımla. Benim aklımda beyaz vardı ama orda kahverengi üzerinde çok ısrar etti benim zevkli sevgilim. Gerçekten de çok zevklidir pek çok alışverişimi onun fikrini de alarak yaparım. Neyse denedim 38 kahve'yi, tabi ilk giydiğimde çok ağır ve aşırı kaba buldum çünkü bildiğimiz terlikler gibi ayağımızın bittiği yerde bitmiyor tabanı, adeta çerçeveliyor ayakları. Önden ve arkadan da aynı şekilde ki ben direk önü gördüğüm için en çok ön uç kısmının görünümünden rahatsız olmuştum. Bir iki yürüdüm ama yok çok sert ve kaba bulmaya devam ettim. Yorumları biliyordum zamanla yumuşadığını aslında çok rahat olduğunu falan ama o an içime sinmedi tam olarak. Yine de bu kadar düşündüm, geldik, denedim uğraştım aklımda duracağına dolabımda dursun diye alalım dedik ama fiyatını sorduğumuzda 180 tl dediler. E normal fiyatı o, peki indirim yok mu dedik, yokmuş... Halbuki www.limango.com da takip ettiğim kampanyalarında kadın terlikler 140 tl civarı oluyor, üstelik almaya karar verdiğinizde ekstra 20 yada 30 tl daha indirim yapılıyor. Yani 110-120 civarına alabiliyorsunuz bu 180 tl'lik ürünleri...

Daha sonra Limango'dan almak üzere çıktık mağazadan. Baktığımızda kampanya bitmişti ama Limango'da. Zaten 2 gün sonra Büyükada'ya gidecektik sevgilimle, dönüşte takip eder alırız dedik. Büyükada'ya bi gittik, her yer Birkenstock. 3 kişiden 1'i Birken giyiyor. Allahım beni cezalandırıyor musun diyorum çünkü etrafta birken gördükçe o kadar çok beğenmeye başladım, o kadar aklıma yatmaya başladı ki, off daha önce neden almadım diye çok hayıflandım... 

Sevgilim Adapazarı'na ailesini ziyarete gitti dönüşte, ben Ankara'ya döndüm... Bu sırada bir kampanya çıkmış ama ben yeni iş başı yaptığım için ve halledilecek bir çok iş biriktiği için o birkaç gün bakamadım bu bahsettiğim sitelere. Ama benim canım sevgilim benden habersiz, bana sürpriz olsun diye o beğendiğimiz kahverengi 38'i almışşş :)Size bahsetmiştim çoğu sürprizini dayanamaz, mutlu olayım diye söyler diye, yine aynı şey oldu tabi :)

Terliğim Adapazarı'na sevgilimin yanına gittiğinde, ben iş başındayken "aşkım bak bu senin için" diye bi mesaj geldi, altında şu fotoğraf :)
Detayları istememle beraberse şunlar:
Kullanmaya başladıkça iyi ki de beyaz almamışım dediğim bir renk kahverengi. Çok memnunum renginden de, rahatlığından da. Şu son sıcak günlerin tadını Birkenlerimle çıkarıyoruz :) Ne kaba diyin ne pahalı diyin aklınızdaysa alın, pişman olmayacaksınız.

Bu da sevgilimin mesajıyla instagram'da paylaştığım "sevgilim eliboş dönmeyecekmiş" fotoğrafım :) Daha fazlası için tıklayın .
Terliğimi ünlülerin ayağında inceleyelim biraz da :)
Heidi Klum
Selma Blair

Bu da benim Birken kombinlerimden biri...
Birken almak isteyenlere, yakında alacaklara, ve zaten daha önceden almış olanlara iyi günlerde kullanmalarını diliyorum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder