28 Kasım 2014 Cuma

Karaca Kırık Parça Garantisi Deneyimi

Karaca'dan satın aldığımız kahvaltı takımımızın geçenlerde 2 servis tabağı ve 1 fincanı kırıldı. Daha önce böyle bir şey yaşamadığımız için önce Karaca'nın kendi sitesindeki iletişim bölümüne durumu bildirdim. Aradan 1 hafta geçmesine rağmen dönüş olmadı ama bu sırada ben başka bir yol denemeyi de düşünmedim. Yine iletişim bölümündeki mesaj kutusu yardımıyla en kısa zamanda dönüş yapılmasını rica ettim ama herhangi dönüş olmadı. Tabi ben bu sırada baya kızıyorum, "bu nasıl iş ya?" falan diyorum. Utanarak söylüyorum ki o sıra bu durumu bloguma yazıp aşama aşama anlatmayı da düşündüm nasıl ilgisizler, alırken bir daha düşünsünler almayı düşünenler diye :)
Sonra aklıma telefonla ulaşmak geldi nasıl olduysa :) Müşteri hizmetlerini aradım, bağlanmak biraz uzun sürdü ama yine de asıl yapmam gereken şeyin bu olduğunu anladım :D Çünkü acaip ilgililerdi, yaklaşımları çok iyiydi ki ben başta bu iletişim mesaj kutusundan dönüş olmadığını anlattım sinirli sinirli. Kırık parça için aslında direk musterihizmetleri@krcshop.com'a mail atabileceğimi söylediler yani ben yapmam gereken iki şeyi de yapmayarak boşu boşuna sinirlenmişim :) 

Neyse ki telefondaki görevli kırık parçaların fotoğraflarını ve adresimi-telefonumu yine bu mail adresine atmamı söyledi. Mantığını pek anlamasam da 3 kırık parçamızın birini adres teyit amacıyla ücretsiz olarak eve kargoladılar. Normalde parçaları ücretli olarak gönderiyorlarmış ama ilk kez parça temini istediğimiz için mi bilmiyorum takımımızın fincanını ücret almadan gönderdiler sıkı sıkıya sarılmış bir şekilde. Diğer iki servis tabağını da evimize en yakın Karaca şubesinin olduğu avm'yi sorarak Gordion Avm'ye gönderdiler. Tabaklar geldiğinde Gordion Karaca'dan aradılar ve mağazada görevli tabakları kontrol edip bana teyit ettirdikten sonra tanesi 10 lira olmak üzere tabaklar için 20 tl ödedim. Nette Karaca'dan bu konuda memnun kalmayan pek çok kullanıcı gördüğüm için bu deneyimimi paylaşmak istedim. Sanırım biraz şans, biraz da doğru yolları kullanmak gerekiyor. Biz Karaca'nın bu hizmetinden ve müşteri hizmetlerinden çok memnun kaldık, başta yaşadıklarımız biraz talihsizlik oldu ama şimdi içimiz çok rahat. Sizin de aklınızda bu konuda soru işaretleri varsa umarım yazım işinize yarar. Bu arada Karaca'ya da Gordion Karaca şubesine de teşekkürler!

Herkese güzel haberlerle dolu mutlu haftasonları!

10 yorum:

  1. iyi servisleri olan markalari cidden desteklemek lazim, diger markalarda örnek alsinlar! Tabaklarin desenide cok güzelmis :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi ama yazık yani nette olumsuz yorumları görünce üzüldüm ben böyle bir sonuç almışken. Şans meselesi sanırım biraz da :) Çok teşekkürler biz de çok seviyoruz :)

      Sil
  2. Gerçekten o kadar yüklü para alıyorlar ama bi tabaktan dahi para istemeye utanmıyorlar ben bu durumdan hiç memnun değilim

    YanıtlaSil
  3. Bence hiç iyi değiller ilk aldığımızda o kadar çok yüklü para alıyorlar sonrada bi tabak için para istemeye utanmıyorlar

    YanıtlaSil
  4. Aradığınız musteri hizmetlerinin numarasi varmi acaba

    YanıtlaSil
  5. Aradığınız musteri hizmetlerinin numarasi varmi acaba

    YanıtlaSil
  6. Nette olumsuz yazılar olmasına anlam veremedim daha yeni set aldık bir iki parçasında hata çıktı mağazaya verdik 1 hafta geçmeden gönderdiler. Fiyatlarda iyi. İndirimi yakalamak gerekiyor. Mail konusuna gelince çoğu kurum mailleşme olayına bakmıyor ne yazıkki. Bizde sırada bekliyoruz diye telefonda mail atmak istiyoruz

    YanıtlaSil
  7. Evet sizinki şans bence..Benim satın aldığım karaca yemek takımı bana kırık ulaştı ve 2 aydır uğraşıyorum dönüş alamıyorum. Hala parça bekliyoruz. Kesinlikle tekrar tercih etmeyeceğim bir marka.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gül hanım Karaca'nın kendi mağazasından mı aldınız hani toplu mağazalar oluyor falan oralar uğraştırır. Karaca'nın resmi sayfasından mı aldınız yoksa yan siteler mi

      Sil
  8. Benim de iki tabağım kırıldı satın aldığım yere gittim satın alalı 1 yıl olmamıştı ücretsiz verdiler

    YanıtlaSil