18 Eylül 2013 Çarşamba

Alışveriş Kombinim


Herkese merhaba,

Bir alışveriş kombiniyle karşınızdayım :) Çok karşınızda sayılmam çünkü tek bir fotoğrafla üstelik oturduğum bir fotoğrafla her şeyi anlatmaya çalışacağım. Mekan Starbucks, Avm Nata Vega-Ankara... İkea alışverişimiz sonra erkek arkadaşımla Starbucks'ta oturduğumuz sıra çektirdim bu fotoğrafımı sevdiceğime. T-shirtüm en sevdiğim t-shirtlerimin başında geliyor, hem tavsiye etmek hem de size de tanıtmak istedim :)


T-shirt: Beymen Club
Jean: Zara
Çanta: Armani Jeans
Ayakkabı: Toms


Ben bu kombinimi hem çok spor hem çok şık buldum ve çok sevdim. Oturduğum için ne jean'imi ne de ayakkabımı ne de genel görünüşümü göremiyorsunuz ama hepsini ayrı ayrı farklı kombinlerde kullanırım :) 

Sevgilerle :)






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder