13 Eylül 2013 Cuma

Pembe Makyaj Fırçaları, nasıl fikir? :)



Makyaj fırçaları, en az makyaj ürünleri kadar önemlidir çünkü istediğiniz kadar kaliteli ve cildinize uygun bir ürününüz olsun doğru kullanım olmazsa ürününüzün gerçek performansını yakalayamazsınız. Çoğumuz pek çok kullanımda parmaklarımızdan yardım alsak da, bu işte esas koltukta oturanlar kesinlikle fırçalar...

Makyaja önem veren herkesin çeşitli kullanımlar için bir çok fırçası vardır tabi ki benim de öyle ama geçenlerde öyle bir set gördüm ki beni can evimden vurdu. Dokunmadan, görmeden, yumuşaklıklarını-sertliklerini inceleyemeden çat diye alıverdim. Böyle bir sete sahip olmak, istediğim tek şeydi o anda, gün geçtikçe ne kadar da isabetli bir karar verdiğimi anlıyorum.  Sizleri harikaaa özellikle de pempe tutkunlarını çılgına çevirecek bir fırça setiyle tanıştırıyorum, karşınızda benim pempiş bebeklerim!!! :)


Arkadaşlarım ve özellikle annem de bayıldılar bu fırçalara, bu görünüme. Kaldı ki haftasonu çalan kapıya uyanıp da gelenin bu güzellik olduğunu görünce güne nasıl başladığımı bir düşünün :) Ee işe gidiyoruz, haftaiçi mutlaka hafif de olsa makyaj yapıyoruz, bu büyük çantayı her sabah kullanmaktansa sevgilimin geçen yıl sevgililer günü hediyesinin yanında yolladığı mor menekşemin kurumasıyla atmaya kıyamadığım korucuyu saksınını fırçalarım için kullanmayı düşündüm. Tabi ki daha kullanışlı oldu böyle :)



Siz nasıl buldunuz peki bu pembiş hanımları??


2 yorum: