12 Eylül 2013 Perşembe

Örgü Miğfer

     
Erkek arkadaşımın kardeşinin yukarıdaki fotoğrafı yollayıp "ablacımm bana bundan yapar mısın?" demesiyle gördüm bu enteresan şapkayı. Zaten iple, tığla, şişle, örgüyle aram çok iyidir, bir çok kazağını atkısını kendisi ören biri olarak da tabi ki bu isteği reddedemezdim :) 
Bu fotoğrafı nerden bulduğunu bilmiyorum ama sırf çıkış noktamızı göstermek için paylaşmak istedim. Kaynağı bilemediğim için izin alamadım bu paylaşım için :( 

İlk olarak evdeki çooook geniş ip seçeneklerimizden uygun olanları seçip değerlendirdik: 
Seçimimizse şu 2 renk oldu:
2 gün içinde bitirdim şapkamızı, çok beğenerek taktı. Bundan sonra birkaç sipariş bile aldım. Herkes çok memnun oldu, el emeğimin beğenilmesinden ve severek kullanılmasından ben daha da memnum oldum :) Bitince kendi üzerimde göstermek için fotoğrafladım birçok, örgü miğferimizin bitmiş hali şöyle:
Siz de kendiniz ya da sevdikleriniz için örgü bir miğferiniz olsun ve o miğferi de ben öreyim isterseniz mail yoluyla bana ulaşabilirsiniz. 

Sevgiler :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder