9 Mart 2017 Perşembe

Bir Tutam Fikir: DÜĞÜN GÜNÜ HAZIRLIK KOSTÜMÜM


Her kadın için çok özel olan düğün günü için zaten aylar öncesinden gelinlik arayışına girer, büyük bir heyecanla ömrümüz boyunca giyeceğimiz en güzel elbise olduğunu düşündüğümüz gelinliği giyeceğimiz günü bekleriz.
Ancak gelinliğimizden önce düğün günü düğün saatine kadar sürecek hazırlık esnasında giyeceğimiz kıyafetimiz de bence az önemli değil çünkü biliyorsunuz ki artık yalnızca düğün değil, düğün sabahından itibaren tüm gün fotoğraflanıyor ve hatta videoya alınıp klip yapılıyor. 
İşte bu yüzden ben de gelinlik bakmaya başladığım zamandan itibaren kendi düğün günü hazırlık kostümüm için de hummalı bir araştırmaya giriştim.

İnternette ve özellikle instagram shoplarda bu özel gün için oldukça fazla hazırlık kıyafeti alternatifiyle karşılaştım ancak her ne kadar beğendiğim giysiler bulsam da her zaman olduğu gibi kendim bir şeyler yapabilir miyim acaba diye düşünmeye başladım ve sonunda kendime kumaşçıdan 20 TL'ye aldığım kristal tül ile tütü etek dikmeye karar verdim.




Sonuçta böyle çok tatlı mini mini bir tütü etek ortaya çıktı. Üstüne ise evde yıllar öncesinden kalma kolları tüllü olan ama benim düğün günü kostümüm için tüllerini söktüğüm bu büstiyeri, altına ise sadece 3 saat giymenin haksızlık olacağını düşündüğüm gelinlik ayakkabımı giydim. Gelin çantamı ise kendim dikip işledim ama çantamdan başka bir postta daha ayrıntılı bahsedeceğim. 











Kostümümü büyük bir özlemle ve özenle hala saklıyorum, bir kız çocuğum olursa belki ilk yaş doğum gününde anne-kız konseptli tekrar giyerim :)

Kostümümü umarım beğenmişsinizdir, daha fazla post ve fotoğraf için sayfama üye olabilir ve instagram hesabımdan beni takip edebilirsiniz. 

Sevgilerle...

instagram: fundadegilmio 


1 yorum:

  1. Ama bu da şahane olmuş! Çok çok sevdim, ellerine sağlık! Ayrıca gelin topuzuna da bayıldım, ne kadar romantik! Sevgiler :)

    YanıtlaSil