20 Mart 2017 Pazartesi

Yemek Takımı ve Bardak Seti Seçimim/BERNARDO

Şimdi sırada çeyiz alışverişi var. Yemek takımı tercihimi son 2 yıldır çok istediğim Bernardo Paris Antique takımından yana kullandım tabi ki. Aynı zamanda çatal-kaşık takımı ve bardak setimi de Bernardo'dan aldım. 

Tam olarak yukarıda gördüğünüz yemek, çatal-kaşık ve bardak takımını aldım. Bardak takımı diyorum ama takıma dahil parçaları ve adetlerini siz belirleyebiliyorsunuz. 
Ben bu parçalar için hiçbir mağaza-marka dolaşmadan direk Bernardo'ya gittiğim için diğer mağazaların satış usullerini bilmiyorum ama Bernardo'da çok hoşuma giden ve işimi olduğundan daha da kolaylaştıran bir uygulama var. Seçtiğiniz parçaları değerlendirmek için bir masa kurulu ve bu parçalarla burada mini bir sofra dizayn ediliyor. Böylelikle parçaların masada duruşlarını, birbirleri ile uyumlarını daha iyi değerlendirebiliyorsunuz. 
Bir ara o dönem yeni çıkmış olan aşağıdaki takımla da bir git-gel yaşadım ama sonuç yine Paris oldu :)
Aynı şekilde yukarıda tabakların içinde yer alan çatal-kaşıkları da değerlendirip eledim. 
12 kişilik yemek takımı olarak tavsiyem kesinlikle en çok içinize sinen parçaları temin etmeniz. Özellikle çeyiz seti adı altında uygun fiyat ödemek uğruna içinize sine sine kullanamayacağınız parçaları çeyiz yapmayın bence. Öyle olmadığında benim gibi 4 gözle misafir bekliyorsunuz :)

Son olarak Bernardo'nun ilgisinden, çalışma prensiplerinden, ürünlerin kalitesinden bahsedeyim. 
İlgi:
Ben Ankara Ankamall mağazasından alışveriş ettim ve çalışanların ilgisi çok iyiydi. Öyle ki ikram ettikleri Türk kahvesi tansiyonumu düşürdü ve kendime gelmem için o kadar yardımcı oldular ki. Mağazadan çıktıktan 1 saat sonra bile telefonumdan arayıp sağlığımı sordular. Çok minnettarım...

Teslimat:
Bunun dışında, ben malum Sakarya'da yaşıyorum ve alışverişimi yaptığımda henüz düğünüme 8-9 ay vardı. Ürünlerimi teslim almayıp onlara verdiğim tarihte belirttiğim adrese teslimini istedim ve gün içinde çalıştığım için evde olamadığımdan kayınvalidemin evine istediğim tarihte teslimi gerçekleşti. Bu da +1.

Teslim edilen ürünlerin durumu/Kırık Parça Deneyimi:
Ürünlerin çok iyi korunduğunu söyleyebilirim. Hepsi özenle paketlenmişlerdi ancak şarap kadehlerimin ikisinin incecik sapları sanırım taşınmaya dayanamayıp kırılmışlar. VE BEN BUNU 3 AY SONRA FARK ETTİM. 

Peki ne oldu? Sakarya'da Agora AVM'de bulunan Bernardo mağazasına giderek durumu bildirdim. Teslimat esnasında kontrol etmediğim için kırık ürünlerin parasını ödemeye de razı olarak bildirim durumu üstelik. Ancak üstüne bir iki arama gerçekleştirecek kadar zaman geçmesine rağmen bana bu mağazadan dönüş olmadı. Fatura Bernardo'ya ait, kırık parçalar Bernardo'ya ait. Bu gibi durumlarda Şube fark etmeyeceğini, bulunduğum şehirdeki şube ile mağduriyetimin giderilebileceği bilgisi verilmişti bana. Bu yüzden ürünleri aldığım şube olmadıkları için kadehlerimin yenilenmediğini düşünmüyorum. ÇÜNKÜ SONRA YAPTIĞIM ARAMALARDA MAĞAZA ÇALIŞANLARI PROBLEMİMİ MERKEZE BİLDİRİP BİLDİRMEDİKLERİNİ BİLE HATIRLAMIYORLARDI.

Ben de ilgi ve alakalarından çok memnun kaldığım kendi şubemden kartını aldığım ve daha sonra yanılmıyorsam Optimum AVM Bernardo şubesine geçtiğini öğrendiğim Ali Bey'i aradım ve inanın parçaların fotoğraflarını kendisine göndermemle 3 gün sonra sağlam kadehler elimdeydi. Çok teşekkürler!

Ürünlerin Kalitesi:
Söyleyecek söz yok! Hem yemek takımımdan hem bardak takımımdan hem de çatal-kaşık setimden çok memnunum ve maşallah kararma, paslanma, soyulma gibi hiçbir sorunla karşılaşmadım henüz. Tabi yemek ve bardak takımımı özenle elde yıkamaya devam :)

Benim Bernardo deneyimim böyleydi, çeyiz esnasında fikir ve önerilere nasıl ihtiyaç duyulduğunu çok iyi bilen biri olarak yazılarımın taze gelin adaylarına faydası olmasını diliyorum :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder