10 Mart 2017 Cuma

Bir Tutam Fikir: WAYUU MOCHILA ÇANTA


Geçen yaz Beymen'de görüp çok beğendiğim bu Wayuu çantaları azıcık inceleyince aslında benim yapamayacağım bir şey olmadığını anladım ve tam bir örgü tutkunu olarak çantanın nasıl yapılacağını araştırmaya başladım.


İnternette çantanın yapılışı ile ilgili birçok video var ama benim gördüklerim yabancı dille anlatımlılardı ancak örgüden anlıyorsanız bir şey fark etmez. O videolardan faydalanabilirsiniz ki zaten aslında örgünün mantığı temelde çok basit... 


Asıl mesele bence askının yapımı ki ben en çok bu kısımdan korkuyordum ancak gördüm ki aslında çantanın en zevkli kısmı sapını örmekmiş. Sapı için benim deyimimle tamamen ip dikiyorsunuz. Yalnızca biraz sabır gerekli :)



Yine internette Wayuu çantalar için oldukça fazla örgü şablonu mevcut. Bu şablonlardan zevkinize göre bir tanesini seçip bir süre gerçekten sabrederek sonuçta böyle çok tatlı hem geleneksel hem moda üstelik de el emeği göz nuru bir çanta ortaya çıkarabilirsiniz. Deneyin :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder