28 Mart 2017 Salı

Gelinlik Askım ♥

Her ne kadar düğün fotoğraflarımızda tamamen içime sinen bir pozu olmasa da gelinliğimi taşıyacak askıyı kendim hazırlamak istedim(YİNE) :)

90 kuruşa(yanlış okumadınız) bir hırdavatçıdan aldığım 3 metre teli yeni soyismim şeklinde kerpeten kullanmak suretiyle kıvırdım da kıvırdım. Beyaz bir askı ve yine beyaz bir kurdelayla gelinlik askımı tamamlamış oldum. Ama tabi burada hesaplamayı atladığım bir detay olmuş, sonradan fark ettim. Hem geç oldu hem de güç :)
Göz önünde bulundurmadığım detay, gelinliğimin kendi askı kurdelalarının uzunluğuydu maalesef çünkü benim askımın ucu ve tel yazı boyu gelinliğimin askılarından uzun geldi. Durum böyle olunca da gelinlik şişede durduğu gibi durmadı :) Bakınız şöyle:
İşte görüntü böyleydi dostlarım. O hengamede de çok da üzerinde durulmamış olacak ki açıkçası el emeğim göz nurum askımın hakkı verilemedi fotoğraflarda. Kapak fotoğrafındaki duruş en başarılı duruş bile diyebilirim yani o derece :( Yine de düğünümün hiçbir detayını can sıkıcı bir şekilde anımsamak istemediğimden her şeyi olduğu gibi kabul edip gelinlik askımı giyinme odamın baş dekoru haline getirerek bir nebze değil baya baya mutlu oldum. Sonuçta fotoğrafı ara sıra ama giyinme odamın duvarındaki askımı her gün birden fazla kez görüyorum değil mi :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder