15 Mart 2017 Çarşamba

Pronovias'ta Denediğim Gelinlikler

Aslında gelinliğim için birçok yerden randevum olmasına rağmen çok fazla dolaşmadım ve randevularımın çoğunu iptal ettim çünkü aradığım gelinliği bulmam çok uzun sürmedi. Bu yüzden aklımdaki gelinliği bulmuşken ne boşu boşuna yorulmaya ne de kafamı karıştırmaya gerek duymadım :)

 Gelinlik denediğim birkaç markadan biri de Pronovias'tı. Hatta sanırım ilk denediğim yerdi. En başından beri hep balık model gelinlik giymek istediğim için Pronovias baya bi maden gibiydi benim için ve gerçekten de bence hayli fazla gelinlik denedim burada. 
 Katalogdan seçtiğim ve denediğim balık model gelinliklerin hepsinin fotoğraflarını yükledim. Gelinliklerin tümü ile ilgili genel görüşüm ise kafamdaki gelinliğe çok fazla yaklaşamamış oldukları. Kiminin önden görünümü güzel ama eteği ve kuyruk bitişi hoşuma gitmedi, kiminin ise işlemesi ve motifi çok hoş ancak kalıbı istediğim gibi durmuyordu. Yine de en çok beğendiğim ve randevuya da gitmeden önce bir futbolcunun eşinin giymesiyle keşfettiğim en alttaki ve kapak fotoğrafındaki gelinlik favorimdi! İlk sorduğum da o model oldu fotoğrafını göstererek :) Aradığım gelinliği bulamamış olsaydım kesinlikle onu alırdım ancak onda da önden görünümüne hayran kalmış olmama rağmen kuyruğunu beğenmemem en büyük eksiydi. 
Pronovias'ta en beğendiğim gelinlik. Üstteki önden görünümü, alttaki ise yandan görünümü. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder