11 Mart 2017 Cumartesi

Kendime ve Bebeğime Kastırmalı Bere

Aslında kendime bu çok beğendiğim renkli iple sepet örgüsü bir kazak örerken, kazak bittikten sonra ip artınca ve annem de o sıralarda kastırmalı bere yapılışını yeni öğrenmiş olunca artan ipimi kendime kastırmalı bere yaparak kullanabilirim diye düşündüm. 

Kastırmalı berenin nasıl yapıldığını anlatıp yazıyı sıkıcı bir hale getirmek istemiyorum çünkü zaten internette birçok anlatım videosu bulabilirsiniz. 

Kendi kastırmalı beremi bitirdikten sonra hala ip artmış durumdayken aslında yeğenime diye başlayıp sonra "Aaa neden ben bunu kendi bebeğim için örmüyorum ki?" diyerek ilerde kullanmak üzere bebeğim için de ufak bir bere daha ördüm ve böyle çok tatlı iki bere ortaya çıkmış oldu.

Yapımı gerçekten çok basit, deneyin :)

Not 1: Bebeğimin beresinden de ip artınca ve aslında bebeğimin beresinin biraz küçük kaldığını fark edince bereyi söküp yeniden ve daha büyük örmeye karar verdim(Ve henüz bitirmedim.)
Örgü kastırmalı olduğu için aslında çok ördüğünüzü ve yeterli olabileceğini düşünebilirsiniz ama mutlaka bir deneme yapmakta fayda var, bereyi taktığınızda yarı yarıya küçük gelme olasılığı yüksek.

 Not 2: Sepet örgüsü kazağımda da bir başka postta söz edeceğim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder