26 Aralık 2015 Cumartesi

Nişan Pastam:ELİZİNN ♥

Her detayı için günlerce hatta bazı detaylar için haftalarca düşünüp araştırma yaptığım nişanımın en önemli detaylarından biri tabi ki pastaydı. Nişanım Ankara'da ben Sakarya'da olunca hazırlık kısmı benim için çok kolay geçmedi ve bu pasta için de geçerliydi. Uzun instagram ve web araştırmalarım sonucu Ankara'da bulunan birkaç yer oluştu kafamda, hep telefon konuşmaları ve mailler sayesinde ancak ben dönüp dolaşıp yine Elizinn'le çalışmaya karar verdim. Pastamın canlı halini görünce ne kadar doğru bir karar verdiğimi de anlamış oldum :)

Blogumu uzun süredir takip edenler daha önceleri Elizinn'den yaptırdığımız pastalar konusunda olumlu ve olumsuz yorumlarımı hatırlarlar ki en sonki deneyimim çok da olumlu sayılmazdı. Nişanlımın doğum günü için tasarladığım pastanın üzerindeki detaylardan biri olan nişanlımın isminin baş harfini(hem de doğum günü sahibi yani düşünün) farklı bir harf yapınca bir hayli gerginlik yaşamıştım, henüz dağıtıma çıkartmadan fark edildiği için o arada düzeltilsin şeker hamuru donsun derken o kadar geç kalmıştı ki pastanın mekana gelişi... Neyse ki diğer detaylar ve pastanın tadı çok güzeldi de biraz kotarmış oldular. Sıradaki pasta siparişim nişanım olunca ve bir önceki Elizinn tecrübemi düşününce tekrar Elizinn'den sipariş vermekte biraz tereddüt ettim açıkçası. Evimize en yakın şube olan Çayyolu Elizinn'i aradım ve ne mutlu ki Servet Bey'le tanışmış oldum. Ben şehir dışındayım diye sağ olsun tek tek kataloglarının fotoğraflarını çekip whatsapptan bana gönderdi ve kafamdaki her türlü soru işaretini sabırla cevapladı. Misafirlerimizin sayısına göre ortalama kaç kilo pasta gerekebileceğine ve pastanın nelerden yapılacağına da birlikte karar verdik, Elizinn'de karar kıldıktan sonra pasta sorunsalı en kolay çözülen detaylardan biri oldu Elizinn ve Servet Bey sayesinde. Hem Elizinn'e hem Servet Bey'e bir de burdan iletmiş olayım teşekkürlerimi...
Kataloga ait tüm fotoğrafları paylaşmıyım ama arasında kaldığım iki model Gül Demeti ve Pembe Güller'di. Ben de en sonunda Gül Demeti'ni seçtim. Hem görünümünü hem tadını herkes çok beğendi ve tabi ki başta ben :)
Elizinn'in kurumsal olarak en avantajlı yönü ücretsiz teslimat yapması çünkü çoğu yer en az bir kilo şeker hamurlu pasta kadar teslimat ücreti talep ediyorlar şehir içinde(35-45 TL). Kendi aracımızla alma olayına da hiç girmedik çünkü binek araçla trafikte 3 katlı bir pastanın çok da kolay muhafaza edilebileceğini düşünmüyorum ve bunu hiç riske atamazdık nişan günümde. Pastamı Elizinn'in yapması hem maddi hem manevi olarak baya işimize geldi anlayacağınız.
Ben nişanımdan önce yaptığım araştırmalardan sonra kendi deneyimimi ve tercihimi blogumda da paylaşmak istedim ki benim gibi mutlaka bu sorunsalın içine düşmüş nişanlı adaylarına bir yardımım dokunsun :) Elizinn, gönül rahatlığıyla önerebileceğim tek yer pasta konusunda. Çayyolu şubeyi tercih edecekler için de özellikle Servet Bey'le iletişime geçilmesini tavsiye ediyorum!

Sevgiler ♥

1 yorum:

  1. hayırlı olsun canım bloğunu takipteyim benim bloğuma da beklerim sevgiler:)

    YanıtlaSil