27 Ocak 2014 Pazartesi

The BALM-NUDE TUDE PALETTE


Meşhur Nude Tude paletlerden ben de edindim sonunda. Far makyajını çok seven biri olarak belki de geç kaldım bu paleti almakta ama bilmiyorum belki hakkında aşırı derecede post okumuş olduğumdan, belki de çok rahat ulaşılabildiğinden, her ne kadar çok albenili bir palet olsa da bi bana kendini aldırtamamıştı uzun süredir. Resmen gereksiz-talihsiz bir şekilde ayrı düşmüşüz Nude Tude'la...

Esasında benim gözüm Naked paletlerde ama neden Nude Tude paletim de olmasın dedim, iyi ki de demişim. The Balm ürünlerinin çok başarılı olduğunu zaten biliyordum daha önce kullandığım allıklarından, bu far paleti de şaşırtmadı beni başarı açısından.





Paletin içeriğini de bilmeyen yoktur belki ama yine de yeni keşfetmiş ya da alıp almamak konusunda kararsız kalmış arkadaşlar için bahsetmek istiyorum. Palet 12 adet fardan oluşuyor. Gördüğünüz gibi açık tonlarla başlayıp koyu tonlarla bitiyor. Paletin bu samimi görünümüne,farların şirin yerleşimine aldanmayın, çok rahat bir şekilde hafif, nude tonlarda fresh bir gündüz makyajı yapabildiğiniz gibi kullanıma göre çok şık, gözalıcı bir gece makyajı da elde edebilirsiniz bu paletle. Farların hafif sedefli yapısı, sıkı pigmentasyonu her türlü makyaja olanak sağlıyor. Farların swatchları için biraz beklemeniz gerekecek çünkü uygulamalı göstermek istiyorum.






Farların isimleri yukardaki fotoğraftaki gibi. Şimdilik benim favorilerim sexy ve selfish oldu. Paletin içinde farların yanı sıra bir de far fırçası bulunuyor. Henüz kullanmadım ama daha önce nude tude hakkında yazılan postlardan okuduğum kadarıyla çok da kullanışlı değil anlaşılan. Kesiminden de belli birazcık aslında.


Palet olarak Nude Tude The Balm'dan ilk paletim ama daha şimdiden diğer paletlere gözümü diktim, ilk sırada ise Balmjovi var :)


Bilmeyenler için, The Balm ürünlerine ve dolayısıyla bu palete de Gratis mağazalarından  ulaşabilirsiniz. Bu paletin fiyatı yanlış hatırlamıyorsam 59 tlydi.


Bir sonraki postta görüşmek üzere, sevgilerle...



İnstagram hesabım için şuraya tıklayabilirsiniz.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder