28 Ocak 2014 Salı

FLORMAR PART 2


Ayın flormar'ları postumda bahsetmiştim bi part daha flormar alışverişim olduğunu. Flormarın son koleksiyonlarını çok çok beğendiğimden olacak, hemen elim Flormar'lara gidiyor ojeleri gördüğümde. Bu ojeleri Flormar'ın kendi şubesinden aldım, ojeleri seçtikten sonra mağazadaki görevli arkadaşın teklifiyle yüzüme Flormar'ın yeni cc kremlerinden uyguladık. Benim cilt tipime göre mavi renkte olan uygunmuş. Ben beğendim aslında Flormar'ın cc kremini ama daha önce hiç araştırmadığım için hemen almak istemedim. Kullanmadığım, bi köşede unutacağım ürünleri satın alıp istiflemek istemiyorum çünkü çekmecelere. Sizin Flormar'ın cc kremiyle ilgili görüşleriniz varsa memnuniyetle öğrenmek isterim tabi ki...




Ojelere gelecek olursak, fotoğrafta da görüldüğü gibi 8 adetten oluşuyor bu part. Sırasıyla detaylı inceleyecek olursak:


Mirror:




Mirror ojeler son zamanlarda en çok merak ettiğim koleksiyonlardandı. Başlangıç olarak MR05 rengini tercih ettim. Ojenin yapısı biraz yoğun olduğu için sürümü çok kolay olmasa da tırnaktaki görünümünü çok çok beğendim. Bana Alix Avien'in 231-232 numaralı ojelerini anımsattı, yalnız bu oje tabi ki adı gibi daha şeffaf bir ayna görünümünde. Sedefli gibi görünse de değil, zaten adının hakkını da bu noktada veriyor. Mirror'ların fırçası klasik Flormar fırçalarından değil. Kalın, sephora'nın oje fırçaları gibi. Aynı zamanda Golden Rose'un Rich Color fırçaları gibi olmuş ki ben bayılıyorum onlara. Sürümü çok kolaylaştırıyorlar.


Black Dot:




Aslında genel olarak böyle atraksiyonlu, desenli ojelerden pek hoşlanmıyorum ben. Yani renk istediği kadar farklı olabilir ama simli olsun, magnetic desenliler olsun, araya böyle bir aksiyon girince soğuyorum genelde o ojeden ama biraz bu durumu kırmak istediğimden, biraz da bu black dotun rengini çok beğendiğimden bir tane de bu koleksiyona ait oje denemek istedim. Sürümünde baya zorlandım ben, çift kat sürerek asıl rengi alabildim. Üstelik flormarın klasik fırçalarına sahip bu koleksiyondaki ojeler. Bu ojeleri aldıktan sonra sevgilimin yanına gitmiştim, ilk olarak bunu sürdüm yanında. Bir erkek olarak hiç ama hiç beğenmedi bu ojeyi. Ben yine de iyi anlaşacağımızı umut ederek kullanmaya devam edeceğim galiba :) Ojenin kodu BD02.


Matte:




Matte serisini zaten çok çok beğeniyorum, mor olanı zaten vardı bende ama bu rengini yani M19'u hiç görmemişim. Hatta bendeki bu muydu diye düşündüm bi an, sonra bendeki de bu güzel rengin yanında görünce anladım ki bu ojeyi daha önce farketmemişim ben. Hemen kaptım bi tane tabi, bayılarak kullanıyorum. Fırçasından da bahsediyim, klasik flormar fırçasına sahip. Ben ince iki kat sürerek kullanıyorum. Eşit sürmek çok önemli yoksa kuruyup matlaşmaya başladıkça tırnakta renk dalgalanmaları yaşayabilirsiniz. Ben çok sevdim bu rengi, sizce de çok güzel görünmüyor mu? 


Satin Matte:




İşte en sevdiğim koleksiyon! Matte'lara bu kadar bayılırken bir de satin görünümünün eklenmesi resmen bomba etkisi yarattı bende. Acaip seviyorum bayılıyorum bitiyorum bu ojelere. En kısa zamanda diğer renklerini de edinip koleksiyonumu tamamlayacağım :)


    GS10-Curry: Satin Matte serisinin şimdilik 3 rengini aldım ama bu rengi biraz erteleyebilirmişim. Şişesinde görünen rengi çok sevmiştim ama tırnakta resmen altın sarısı oluverdi o yeşil alt tonlu sarı. Günlük hayatta tercih etmeyeceğim sanırım, akşam için ya da özel günler için uygun olabilir tabi ki. Sürümü de çok kolay sayılmaz, yine klasik fırçalara sahip bu ojeler de. Eşit dağılım yine çok çok önemli...




    GS06-Havana: Curry'den sonra gerçekten taze kan olan bi renk oldu Havana, çok beğendim. Şişedeki rengi olduğu gibi alabildim, hem günlük hem özel olarak kullanılabilecek bir renk bence. Favorilerimden oldu şimdiden.



    GS05-Chili: İşte en güzeli! Havana ve curry gibi sedefli simli değil bu chili, tam ama tam anlamıyla saten mat!! Farklı ışıklarda çektim özellikle görünümlerini, şu anda bile bakarken ne kadar güzel olduğuna şaşırıyorum :) Çoook güzel, her zaman kullanılabilecek türden bir oje. Herkese tavsiye!!



Wet Look:




Kırmızı ve bordonun her gördüğüm türünü, her bulduğum tonunu anında aldığımdan bahsetmiştim galiba. Bu ojede bu amaca hizmet eden ojelerden oldu ısslak kırmızılığıyla. Satin'di, matte'tı derken böyle ıslak görünüme hasret kalmışım aslında. Harika görünüyor! Kodu WL07.

Icy Top:




Atraksiyonlu aksiyonlu ojeleri sevmiyorum dedim ama yine de bu ojeyi görünce de dayanamadım. Daha doğrusu, "aa bu da enteresanmış" deyip elime alınca bu ojeyi, çalışan arkadaş öyle güzel alladı pulladı ki "iyi alıyım bari" dedim. Ben sırf beyaz olanını almak istedim ama siyah-bordo ojeleri çok kullandığımı öğrenince bunu almamın daha doğru olacağını söyledi. Benim aklım yine de beyazda, en kısa zamanda onu da almak istiyorum. Çok sık kullanmayacağımı bilsem de :)


Sade olarak da kullanmayı düşündüğümden öyle de denedim, yukardaki gibi görünüyor. Bunun yanında öyle rastgele bir iki kombin daha yapıyım dedim, farklı renklerle hiç de fena durmuyor aslında. Onların görünümü de şöyle:






Flormar part 2 de bu şekildeydi, bir sonraki postumda görüşmek üzere...


İnstagram hesabım için şuraya tıklayabilirsiniz.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder