27 Ocak 2014 Pazartesi

Ayın Flormar'ları


Bu alışverişimi yapalı aslında 2 hafta kadar oldu ama ben her birini kullanıp fotoğraflamayı beklediğim için ve araya başka ojeler de girdiği için bu partı ancak bitirebildim ve posta dökebildim.

Hepsini çok beğenerek aldığım ojeler sırasıyla 323 cherry dessert, 352 blackstar red,
425, 453 ve M05.

Ojeleri çok sevdiğimden olacak, oje postu yapmayı ayrı bi seviyorum. Alışverişini daha da çok seviyorum tabi :)

Bu aralar fena halde mor ve turkuaz tonlarına takmış durumdayım ojelerde ama yine de diğer renkleri de es geçemiyorum tabi ki. Bordo renkteki ojelerim zaten birer klasik artık benim için, baştan ikincisini yani blacstar red i yedeklemek için aldım hatta. Mor zaten gözde rengim olduğundan görür görmez sepete konulanlardan. Yeşil ojeyi yani 453'ü herkese ama herkese tavsiye ederim, her mevsim harika duracak bir renk. Grimsi yapısı sayesinde tırnaklarda çok asil duruyor. Son oje ise matte serisinden, mat oje ve turkuaz hayranı olan biri olarak daha mükemmeli düşünülemezdi :) ve de turkuaz seriden almadığım bi pembe kaldı galiba.

Bu parttaki ojeler böyle, Flormarın yeni serilerinden ojelerle bi sonraki postta görüşmek üzere!

Beni instagram hesabımdan takip etmek için tıklayın.
















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder