17 Ocak 2014 Cuma

MAC PRO CONCEAL AND CORRECT PALETTE




Haftasonları notları postumda bahsettiğim gibi bu haftasonu sonunda MAC'ten pro conceal and correct palete'i edindim. Daha önceleri kapatıcılık ve aydınlatma işlemeleri için yine MAC'ten farklı ürünleri bir arada kullanıyordum ancak hepsi ayrı ayrı ürünler olduğu için olacak, gözüme biraz yorucu geliyordu makyajımın bu kısmı. Üstelik başka markaların concealer paletlerinin varlığından da haberdardım, bi an önce kendime de bi tane edinmenin vakti geldi dedim ve sevgilimle Taurus'tayken hemen MAC'te bulduk kendimizi. Bu paletler cilt tipinize göre 4 farklı seçeneğe sahipler: Light, Medium, Medium Deep ve Dark olmak üzere. Benim paletimcilt rengime göre Light bu arada. 







Her bir palette 6 farklı ürün yer alıyor, bunlardan üst iki sırası concealer'lardan oluşuyor. En alttaki sıra ise corrector'lar. Paletin sol tarafı cool tonlardan oluşurken, sağ tarafı ise sıcak tonlardan oluşuyor. Bunların kodları ise sırasıyla şöyle: Sol taraftakiler yukardan aşağı; NC15, NC20, PALE YELLOW. Sağ taraftakiler ise yukardan aşağı, W10, NW20, PALE PİNK.

Correctorları yani Pale Yellow'u ve Pale Pink'i, cildimizdeki sivilceler, sivilce izleri , kırmızılıklar ve kahverengi lekeler ve göz altı morlukları için kullanıyoruz. Kırmızılıklar ve sivilceler için Pink Yellow'u kullanırken, göz altı morlukları ve ciltteki kahverengi lekeler içinse Pale Pink'i uyguluyoruz. Bu işlemlerden sonra, üst iki sıradan cilt tonumuza en uygun olan renkle, az evvel uygulama yaptığımız bölgelerin ve lekelerin üstünden geçiyoruz ki cildimizle aynı renkte görünen bir kapatıcılık sağlamış olalım. 

Göz altı morluklarınız varsa ve onları kapatmanın yanında göz altlarınızı aydınlatmak da istiyorsanız, yine bu palet işinizi görecektir. Örneğim ben göz altlarıma Pale Pink'i uyguladıktan sonra, üzerine sürdüğüm W10 ya da NC15 ile istediğim aydınlık görünümü elde ediyorum.

Umarım bu yazı sizin için faydalı olmuştur. 

Sevgilerle







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder