23 Ocak 2014 Perşembe

MAC GENTLY OFF EYE and LIP MAKEUP REMOVER & MAC POWERPOINT EYE PENCIL



İşte Mac'ten sürekli kullandığım ve elimdekilerin bitmek üzere olmasından ötürü yedeklediğim, hazır yepyeni paketler gelmişken de post yapıyım dediğim Gently Off Eye and Lip Makeup Remover ve Powerpoint Eye Pencil karşınızda!

Öncelikle makyaj temizleyiciden bahsedelim, gently off eye and lip adından da anlaşılacağı üzere göz ve dudak makyajını temizlemek için hazırlanmış bir ürün. Çift fazlı ve çok kolay bir uygulamaya sahip. Sadece bir kaç defa sallayarak ürünü kullanıma hazır hale getiriyorsunuz ve suya dayanıklı makyajı bile rahatlıkla çıkarabiliyorsunuz, tabi ki bir pamuk yardımıyla ve durulamaya gerek olmadan.

Ürün her cilt tipi için uygun bir yapıya sahip. İçeriği ise salatalık ve şam gülü özlerinden oluşuyor. Ben bu üründen çok memnunum. Bu ürüne başlamadan önce Pro Eye Makeup Remover'la arasında kararsız kalmıştım ama gently off eye and lip'in suya dayanıklı makyajı da çıkarabilmesi ve çift fazlı olması kesinlikle bu ürünü seçmemi sağladı. Eğer benim gibi yoğun göz makyajı sevenlerden ve waterproof rimel tercih edenlerdenseniz makyajınızı temizlemek için bu ürün işinizi fazlasıyla görecektir. 

Gently Off Eye and Lip Makeup Remover 100 ml. ve şu anda 57 tl.




Gelelim diğer önerime; Powerpoint Eye Pencil. Siyah göz kalemi hepimizin vazgeçilmezidir büyük ihtimalle, benim için de çok çok önemli bir yere sahip günlük ve gece makyajımda. Makyajımda böyle önemli bir payı olan siyah göz kalemini de Mac'ten Engraved temsil ediyor. 





Powerpoint Eye Pencil'lar genel olarak suya dayanıklı bir yapıdalar. Gözlerimdeki kalem yalnızca göz bitişlerine toplanırsa toplanır, ya da hiç akmaz toplanmaz zaten ama bu kalem ayrıca kalıcı ve bulaşma yapmıyor. Engraved zaten çok çok koyu bir siyah, üstüne de mat. Biraz yumuşak bir kalem, kullanımı çok kolay. Bu yüzden göz kapaklarımda kullanıyorsam eğer, bir fırça yardımıyla hafif dağıtarak üstünden geçiyorum ve hem kirpik diplerinde kalem, hem de kirpik üstlerinden itibaren göz kapaklarımda hafif bir far etkisi oluşturuyorum. Aynı işlemi alt kirpiklerim için de uyguluyorum zaman zaman. 

Eğer siz de siyah göz kaleminizden memnun değilseniz veyahut yeni bir kalem arayışındaysanız Mac'in engraved'ini kesinlikle tavsiye ederim.

Powerpoint Eye Pencil, 1.2 g. ve şu anda 43 tl.

Umarım bu yazım işinize yaramıştır, bir sonraki postta görüşmek üzere.

Sevgilerle...


Beni instagram'dan takip etmek isterseniz buraya tıklayabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder