29 Ocak 2014 Çarşamba

Flormar Oje Kurutucu Sprey


Her ne kadar hiçbir zaman alelacele oje sürmesem ve ojelerimi sürdükten sonra da çok temkinli davransam da, bu süreci benim için daha kolay ve kısa bir hale getirebilecek ürünler varken neden eziyet çekiyim diye düşünüyordum uzun süredir ama dediğim gibi zaten ojelerimin dağılması-bozulması konusunda çok sıkıntı yaşamayan biri olduğum için bir türlü sıra gelmiyordu bu oje kurutuculara...

En sonki flormar oje alışverişim sırasında spreyi görüp "hah kurutucu alıyım ben bi tane ama likit olsun" dedim. Çalışan arkadaş da "e spreyi görüp neden likit istiyorsunuz, bence bunu da denemelisiniz" dedi. Sonra evet dedim, neden yani bu önyargı. Aslında manikür yaptırdığım sıra kullanılan spreyler gayet iş görür nitelikteler ama markalarını bilmediğim ve flormar oje kurutucu sprey hakkında da bir iki yerde olumsuz yorumlar okuduğum için pek yanaşmadım sanırım.

Gelgelelim bu önyargıyı kırıp bir tane sprey aldım o gün, ojelerle birlikte. Yine de bir iki defa kullanmayı bile unuttum nasıl alışmışsam artık geleneksel bekleme süresine :)


Ancak gerçekten boşuna önyargılı davranmışım, hala o olumsuz yorumlar aklıma geliyor kullanırken ama ben hiç katılmıyorum çünkü ürün oldukça başarılı. O olumsuz yorumların yanlış kullanım yüzünden olabileceğini düşünüyorum artık...


Benim aldığım sprey 400 ml., bir de ufak boyu varmış galiba. Ürünün amaçları ojenin leke bırakmadan çabuk kurumasına yardımcı olmak ve bizlere zaman kazandırmak, ayrıca içeriğindeki E vitamini, fıstık ve limon yağları ile tırnakları ve ölü deriyi yapılandırmak.


Ürünün kullanımı ise şöyle: Ojeyi sürdükten sonra hemen sprey sıkmıyoruz. Aradan mutlaka 1-2 dakika geçmeli. Ardından 30 cm kadar uzaktan tırnaklarınıza spreyi uyguluyorsunuz ve yine 4-5 dakika kadar bekliyorsunuz. Sonra istediğiniz işi rahatlıkla yapabilirsiniz. Spreyin çok tatlı bir kokusu var ayrıca, bütün odayı kaplıyor kullandığınızda. Hatta ben acaba başka bi yerden mi geliyor bu koku diye şaşırmıştım ilk kullandığımda :)


Umarım yorumlarım bu ürün hakkında düşünceleriniz için etkili olmuştur.


Bir sonraki postta görüşmek üzere, sevgilerle...


İnstagram hesabım için şuraya tıklayabilirsiniz.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder