10 Haziran 2013 Pazartesi

Aylık Ayakkabı Alışverişim :)

              
1 yıllık aradan sonra herkese merhaba,

En sonki, daha doğrusu ilk postum Bodrum gezim üzerineydi daha doğrusu sosyolojik tespitlerimi paylaşacağım postların bir habercisiydi; ancak okul bitti, işe başladım derken bir koşuşturmaca aldı beni ve haliyle çok da blogda paylaşacağım şeyler olmadı ya da vakit bulamadım. Aslına bakarsanız kendime bile itiraf edemedim ama her zaman bir moda bloğu yazmak vardı içimde. Bunu da anlatırdım, bundan da bahsederdim diye bir çok şey birikti bohçamda. Hepsi tek tek yazılmış olacak :)
Başlangıç olarak bu ay bir hayli bütçe ayırdığım ayakkabı alışverişimi seçtim...


Zaman zaman internet alışverişinin benim için out mağaza alışverişinin ise in olduğu dönemler yaşıyorum ama bu sıra kesinlikle internet tek kurtarıcım. Ev değiştirmek üzere olduğumuzdan çok fazla çıkıp mağaza dolaşmaya vaktim olmuyor, üstüne çok yakın bir arkadaşımın kına gecesi ve nikahı eklenince sıkıştım baya. Haftasonu ya da haftaiçi 17.30dan sonrası da kurtarmadı beni anlayacağınız :) Velhasıl bu yeni yavrular www.morhipo.com ve www.trendyol.com'dan efendim. Derimodcukları daha bugün iş çıkışı aldım kargodan, çok tazeler :)




Gayri-ihtiyari siyah ağırlıklı olmuş alışverişim, farklı zamanlarda aldığım için kendimi durduramadım galiba :) Yukardaki ikili benim favorilerim oldular özellikle "siyah sivri burun ince topuk" çok aradım ve Madden Girl sayesinde kavuştuk. Aşağıdaki ayakkabı, harika durmuyor mu? 


 Yanındaki Derimod'dan ve acaip süper bir şey. Gerçek miydi hatırlayamadım şimdi ama her tarafı tüylü. kenarlarında rugan incecik şeritler var inanılmaz şık duruyor ayakta. Sandaletim ise erkek arkadaşımın indirim kuponuyla birlikte 10 tl'ye geldi ve Divarese'den 2.ayakkabım oldu :) Diğerlerinden 1 hafta önce aldığım için 2 gün giydim bile :) Yanındaki ise yine Madden Girl'den, Derimod tüylümün ruganı gibi düşünebilirsiniz, tek fark bu 7 cm. Tüylü ise 9 cm ve daha uygun. Kısa topuklu siyah ayakkabı istiyordum ama benim için 7 cm ufak oldu bu arada, 9 cm kısa topuk için ideal bence tabi eğer platformsuzsa.


Bu güzeller de taba sandaletlerim. İkisini de bugün aldım ve ikisine de bayıldım!!  Baştakiyle yarın açılışı yapmayı düşünüyorum :) Bu ay başka ayakkabı almayacağımı umut ediyorum bir yaramazlık yapmazsam eğer bir sonraki ayakkabı alışverişim için önümüzdeki ay görüşürüzzz :))


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder