23 Haziran 2013 Pazar

Kırmızı Mat Oje

Kırmızı Mat Oje düşüncesi bile insanı heyecanlandırıyorken ben kendisini direk karşımda görünce deliye döndüm. Acaip iddialı ama aynı zamanda kendi halinde bi oje. Zaten mat ojelerin çekiciliğini hepimiz kabul ettik siyah matla birlikte, şimdi birçok diğer renkle birlikte kırmızı mat oje de mat oje hayranlığımızı ikiye katlayacak :)


   


İşte bu hanım da yeni kırmızı mat ojem M08. :) Gratis'ten, 3-4 liraydı galiba. Öğle arası aldığım için ofise döndüğümde hemen bi tırnağımda denedim ama o zaman şu yukardaki gibi güzel durmamıştı. Takma tırnağımla birlikte kullanınca bana tam bi RiRi tarzıymış gibi geldi :) Çok güzel değil mi??


Bu da benim mat oje deneyimimi başlatan oje, Sevilla 200. Çok kaliteli bi oje, doğru sürümde harikalar yaratıyor. 


Bir sonraki postta görüşmek üzere, instagram hesabım için tıklamayı unutmayın.


Sevgilerle ♥





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder