23 Haziran 2013 Pazar

Öğle arası Gratis kaçamağı :)

Gratis ve Watsons daha önceki bi postumda söylediğim gibi ofisime 50 m uzakta. Hal böyle olunca e bi de her ikisinde de şu anda indirim olunca öğle arası soluğu Gratis'te aldım. Aklımda çok bi şey yoktu, indirimlerin sürüklediği şeyleri aldım :) Belli bi fiyatı geçince mi yoksa her alışverişte mi bilmiyorum ama bu şirin kutu mendili de hediye veriyorlar...
               

Maybelline Color Show fırsat ürünüydü, 5 tl satış fiyatıyla. Bendeki 342 Coral Craze. Watershine Gloss'larım da Maybelline'den. 7,5 tlydi galiba birim fiyatı, kodlar da sırasıyla 08/133 Strawberry Carats ve 560 Strawberry Sizzle. İkisini de denemeden aldım ve her ikisi de çok iyi iş, harikalar. 


Son güzelliğimiz ise Flormar Matte M08. Bu oje hakkında yorum yapmıyorum şu an, çünkü onun için ayrı bi post gelecek :) İpucu, beklentilerin çok üstünde :) 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder