10 Haziran 2013 Pazartesi

Takma Tırnaklar ♥

    

Benim gibi hem sağlıksız tırnaklara sahipseniz, hem de uzun tırnak seviyorsanız takma tırnaklar sizin için de biçilmiş kaftan. Benim tırnaklarım çinko eksikliğinden dolayı çok güçsüzler, her ne kadar sürekli zinco adlı ilacı kullanıyor olsam ve işe yarıyor olsa da 1 haftadan fazla süre boyunca ilk günkü gibi duran frenchli tırnaklara kim hayır diyebilir ki :)
Başta baya tereddütlerim vardı takma tırnaklar konusunda, "havasız kalıp daha kötü olacaklar" ya da "yapıştırıcı tırnağı eritiyor"gibi kehanetler duymuştum zira ama en sonki Watsons ziyaretimde tekrar paket paket mis gibi tırnakları karşımda görünce "ne olursa olsun deneyeceğim bir kere" dedim ve uzun bir french kaptım yanında ekstra güçlü iki yedek yapıştırıcıyla birlikte. Çok kolay yapıştırdım ve çok uzun olmasına rağmen pek çok insan gerçek tırnaklarım sandılar. Daha kısa olanları tercih ettiğimde kimsenin takma olduğunu düşüneceğini sanmıyorum o derece bütünleşiyorlar. Yalnız tırnak uzadıkça diplerinden hafif hafif belli oluyor üstteki takma tırnak, bir de 5-6 gün sonra yapıştırıcının etkisinin geçmesiyle birlikte bir yerlere çarpmanızla falan çıkabiliyorlar. Bunun için ben yanımda hem yedek tırnaklarımı taşıdım hem de yapıştırıcımı. 6.günde ofiste aynı gün iki ayrı tırnağımı tekrar takmak zorunda kaldım mesela :)


Ben bunları ofisimin hemen karşısında olan Watsons'tan aldım. Tırnaklardan genel olarak memnunum ama bahsettiğim gibi çıkmaları dışında ortadan çok hafif çatladı bir ikisi. Görünürde belli olmuyor ama saçlarıma takıldıkça hissediyordum. Küçük yapıştırıcı tırnaklarla birlikteydi ama ben yetmeyebileceğini düşünerek Broadway'in yedek yapıştırıcılarını aldım, iddia ettikleri gibi 3 saniyede kuruyor çok iyi bir ürün gerçekten. Daha sonra Tekin Acar'da da gördüm Broadway'in takma tırnaklarını ve yapıştırıcılarını. Bundan sonraki tırnaklarımı kesinlikle Broadway'den almayı düşünüyorum, yapıştırıcıları kadar iyilerse belki çatlamalar bile olmaz.


Burda tırnaklarım 5 günlük. Tırnaklarımı taktığımda manikürüm 1 haftalıktı ama yine de hiç bozmadı beni, hiç farkettirmedi. İşaret tırnağımı o gün yenilemek durumunda kalmıştım, etrafındakiler yapıştırıcılar :) Kuruduktan 5-10 dk sonra elinizle temizleyebilirsiniz, tende çok durmuyorlar çünkü. Tırnaklarım uzun olmasına rağmen ben kullanmakta hiç zorlanmadım hatta şimdi gözüm daha uzun ama düz olan modellerde, oval ya da küt seçenekler mevcut. Tek sıkıntı saç yıkama konusunda oluyor bence, ben iki defa saçlarımı kuaföre yıkattım iyi yıkayamadığımı düşündüğüm için. Özellikle yapıştırıcının etkisinin geçmeye başladığı zamanlarda kenarlardan saçlarınız takılabiliyor. Anne ya da kuaför desteğiyle bu sorun da halledilebilir yine de, bu güzel görünüm için :)
Tamamen çıkarma konusuna gelirsek aseton ve bir shot bardağı işinizi görür. Ben tırnaklarımı içine alacak şekilde asetonla doldurduğum shot bardağında beklettim tırnaklarımı ama yalnızca 10 saniye kadar bekletin belki 10 saniye çok bile; çünkü bir parmağımı mesaj yazarken bardaktan çıkarmayı unuttum. Unuttuğum tırnağımın beyaz kısmı bozulmuştu, dokunduğunuzda dağılıyordu dolayısıyla attım onu. En fazla 10 saniye beklettikten sonra kenarlardan tırnağınızla hafif ittirdiğinizde tamamen kendiliğinden çıkıyor zaten ben çıkarmakta da hiç zorlanmadım. Çıkardığınızda ise ortalama 1 gün tırnaklarınızın üstüne yapıştırıcı kalıntıları görülebiliyor ama ben parlatıcı oje sürerek biraz daha azalttım bu görünümü. En kısa zamanda daha uzun ve renkli tırnaklarımda görüşmek üzere :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder