13 Haziran 2013 Perşembe

Bir Avm Kombini

İlk kombin postumla karşınızdayım :)

İş çıkışı erkek arkadaşımın takım elbise alışverişi için avmlere dalmamızla birlikte çok taze blogum için yeni ama klasik bi kategoride ilk postumu hazırlamış olayım dedim. Önceden planlanmamış bi post olunca her şey alelade gelişti, e tabi acemilik de var :) Bakalım aaşukız sıradan bi günde neler giymiş, neler takmış...



Sandaletlerimi ilk postumda tanıtmıştım zaten, derimod alışverişimden. Fotoğraf yukardan aşağıya doğru çekildiği için bi hayli kısa görünmüşüm ve pantolonum da kendini pek gösterememiş ama kendileri 7 for all mankind'dan.

Sarı son zamanlarda en çok ilgi gösterdiğim renk, ama bu bluzu geçen yaz Adapazarı Serdivan Avm'den almıştık. Erkek arkadaşım Adapazarı'nda olduğu bi vakit onu ziyaret etmeye gitmiştim, elim boş dönmedim bana bu güzelliği aldı Koton'dan :) Hediye olan her şey çok anlamlı, sevgiliden olunca daha da anlamlı... Bu bluzu geçenlerde www.dizisponsorlari.com'da bi oyuncunun üzerinde de gördüm ama izlemediğim bi dizi olduğu için adını hatırlamıyorum. Bende daha iyi duruyor zaten :) Detaylarını aşağıdaki fotoğraftan görebilirsiniz.



Bunlar da sihirli küpelerim. Kendimi kaybettiğim bi alışveriş günümde Stradivarius'tan almıştım beraberinde bi takıyla beraber. Yeşil ve pembe renklerde kurdelaları olmasına rağmen inanılmaz bi şekilde bi çok renge uyum sağlayabiliyorlar. Fotoğraf bu kadar yakından olunca fark belli olabiliyor ama arada bi masa kadar mesafe olduğunda mistik bi uyum söz konusu. Bilekliğimi de aynı gün almıştım yine Stradivarius'tan. Çoklu bileklik takımının bir parçası, aynısından 2 tane daha var bu takımda. Yalnızca 3ünü kullanıyorum genelde sağ bileğimde ama tek başına da masum bi tatlılığı oluyor. Bileklik takımı ortada gördüğünüz, diğerleri de aynı gün aldığım kolyelerim ve aynı modelin iki farklı rengi çoraplarım.


Son olarak erkek arkadaşımın takım elbisesi için dedim ondan hiç bahsetmedim, zaten iş çıkışı olduğu için çok acıkmıştım takım elbise yemek derken kendim için gezmeye pek vakit olmadı ne yazık ki :( Büyük gün için Network'ten aşağıdaki şu harikulade takımı denedik, çok beğendik ve hemen aldık :) 


Bir başka yayında görüşmek üzere,

Sevgiler!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder