15 Haziran 2013 Cumartesi

Kına Gecesinde :)

Çok yakın bi arkadaşımın geçen hafta kına gecesi ve nikahı vardı, gecikmeli olarak kına gecesinde seçtiklerimin detaylarını hazırladım. Çok eğlendiğimiz bi geceydi, en kısa zamanda bana da nasip olur inşallah :)


Takılarım dışındakiler zaten gardolabımda olan parçalardı, yeni kombinim için sadece takı alışverişi yaptım. Kendileri şunlardı;



Turuncu ayakkabılarım anahtar parçaydı, eş olarak kolye seçmek istedim. Bi kaç alternatiften sonra bu yukarda gördüğünüz kolyeyi ve takımı olarak küpeyi aldım. Alternatifler de tabi turuncu tonlarındaydı ama şu 3 kolye arasında bu güzelliği seçtim. Bunlar da sırayla Tally Weijl ve H&M'den.





Kına ve nikah için siyah ve beyaz birer elbise planlamıştım, nikah benim nikahım olmadığı için beyaz elbiseyi kına gecesinde giymek durumunda kaldım :)






Blog için yayınlayacağımı planlamadığımdan çok uygun kareler olmasa da genel itibariyle görünümüm bu şekildeydi. Bu elbisemi ilk kez turuncuyla kombinledim ve çok beğendim, çanta konusunda çok düşünsem de fotoğrafta siyah gibi görünen lacivert çantayı tercih ettim. 


Nikah kıyafetimin postu da en kısa sürede blogda olacak aynı zamanda nikah postum yeni evimizdeki ilk postum olacak :) Malum haftasonu taşınmaca işleri var :)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder