27 Haziran 2013 Perşembe

RİRİ ♥ MAC SUMMER

                  
     
Rihanna'nın MAC için hazırladığı koleksiyonu duymuşsunuzdur mutlaka. Sadece online satışa özel bu koleksiyonda powder blush duo, lipstick, lustre droplar yer alıyor. Ben tanıtımda yer alan RiRi Woo ruju tercih ettim başlangıç olarak. www.maccosmetics.com dan online olarak satın alabileceğiniz RiRi ürünlerini sitenin açılışına özel tüm siparişlerde ücretsiz kargo kampanyasıyla satın alabilirsiniz. Yalnız acele etmenizde fayda var, zira sınırla sayıda üretim var ve özellikle benim aldığım ruj çok çabuk tükeniyor. Geçenlerde bi part satış daha yapılmıştı öncesini bilmiyorum ama satın almak için baktığımda bu woo ruj bitmişti. Zaten o partta yalnızca bu ruj vardı. 49 tl fiyatı var ve iki gün içinde yolluyorlar. Rujun inanılmaz güzel bi kokusu var ve kadife bi görünümü var dudakta. Ruj dün elime ulaştı ve gerçekten çok güzel bi ruj. Çok iyi iş çıkarmışlar tükenmeden bi göz atın bence :)









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder