13 Kasım 2013 Çarşamba

Nikahta Ne Giydim?

                 

Merhaba,

Ablamın nikahının detaylarından devam ediyoruz...



Sırada benim nikah kombinim var. Nikah için en başından beri şık bir kalem elbise arayışındaydım. O kadar çok gezdim ki, kah aradığım boyu bulamadım kah boyu uygun olanın desenini beğenmedim. En sonunda pes edip ağlaya sızlaya karşıma çıkan ilk elbiseyi alacak duruma gelmiştim kalem elbise falan dinlemeyip...



Zaten hep böyle olur, eğer aklınızda bir şey varsa onu arayışınızın son aşamalarında bulursunuz ya da hiç bulamazsınız. Aradığını bilmeyen bulduğunu beğenmezmiş diye güzel bir laf var ama aradığını bilmek de başa bela kimi zaman :) 




Neyse ki dediğim gibi artık of puf diyip kalem elbise arayışıma son vererek son gün bir kez daha dolaşıyım dedim artık ne çıkarsa bahtıma diye. Artık daha önce girmediğim mağazalara bile girer oldum şık bir nikah elbisesi bulurum umuduyla ama eli boş çıktım bu mağazalardan da. Umudumu yitirmedim diyemeyeceğim, azmin zaferi de denir mi bilmiyorum ama artık bu son dediğim bir mağazaya daha girdim ki... İşte tam aradığım elbise 36 bedeniyle beni bekliyor. Ben mutluluktan havalara uça uça deneme kabinine girdim, elbiseyi üzerime mükemmel bir şekilde oturttum ve aynada elbiseye bakmaya son verdiğimde de üzerimi değiştirip soluğu hemen kasada aldım. Çok şükür :)




Elbisem İpekyol'dan, daha önce de başka avmlerdeki birkaç mağazasına girmiştim ama bu elbiseyi görmemiştim. Geçtiğimiz kışa ait bir parçaymış ama hiç önemli değil, benim aklımdaki kriterlerle birebir örtüşen en güncel elbise benim için :)




Kalem elbise-etek benim için, 4-5 yaşlarımdayken annemin iç geçirdiğim topuklu ayakkabıları gibi. Üzerimdeyken daha ağır, daha sorumluluk sahibi, daha önemli hissettiren başlıca kıyafetlerden biri.Nikah için kalem elbise arayışına girmemin nedeni de bu belki, sıranın bana gelmiş olması(!), artık koskoca bir kadın oluşum, ablamın nikahında gözlerin bekar kız kardeşte olacağı faktörü falan galiba :)





Elbise: İpekyol
Çanta: Michael Kors
Stiletto: Madden Girl

Nikahta olduğumuzdan, ablamın etrafında pervane olduğumdan ve her şeye alelacele yetiştiğimizden post fotoğrafları gibi olmadı fotoğraflarım ama genel çerçeveyi yansıtıyorlar herhalde... Gelin odasından telefon fotoğraflarıyla idare ediyoruz bu defalık :)

İnstagramdaki takipçilerimin bildiği üzere daha doğrusu şu fotoğrafta da belirttiğim üzere ucu ucuna yetiştik her şeye. Aklımda daha postvari fotoğraflar çekmek vardı nikah öncesi ama zaten zor yetiştik, ev çok kalabalıktı derken kısmet olmadı. Ben de nikah telaşı geçtikten sonra ayakkabım ve çantam için evde bi kombin fotoğrafı düzenledim.






Çantamı hatırlarsınız belki, şurada bahsettiğim yıldönümü hediyem kendileri. Ayakkabıları da bahsettiğim şöyle bir postum vardı geçmişte...


Ayrıca dikkat ettim de siyah ve beyaz benim nikah için en çok tercih ettiğim renkler olmuşlar. Bir sonraki nikah kombinimde ne demek istediğimi çok net anlayacaksınız :)

Umarım bu nikah kombinimi beğenmişsinizdir... Bir aksilik olmazsa bir sonraki postum olan kına gecesi kombinimde görüşmek üzere :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder