11 Kasım 2013 Pazartesi

Kiralık Klasik Gelin Arabası-Ford Fairline-www.gelinarabamiz.com

               
Ablamın evlenme macerasını anlatmaya en sevdiğim yerden başlıyorum. Binadan çıkınca karşımda görür görmez aklımın gittiği gelin arabası'ndan :) Eniştem hepimize sürpriz yapmış, kimsenin bu güzellikten haberi yoktu ve biz günümüz araçlarından güzel süslenmiş bir tane beklerken karşımızda böyle eski böyle tatlı bir gelin arabası görünce neye uğradığımızı şaşırdık. Ablam için çok mutlu oldum; çünkü çok güzel bir anı oldu evliliğinde. Bu arada gelin arabasına gelin-damat ve şoför dışında oturacak tek kişi ben olduğum için kendim için de bir o kadar sevindim. Küçükken babamın galerisinde bu tarz eski arabalara bindiğimi hatırlıyorum birkaç defa ama bilinçli olarak ilk kez böyle bir keyif ve ayrıcalık yaşadım. Bir sürü vine, instagram videosu çektim. Tek kelimeyle harikaydı :))

Eniştemin seçimi 1956 model Ford Fairline'dan yana olmuş, çok da güzel olmuş. Görüldüğü üzere kırmızı bir araç, gelin arabası için fazla romantik :) 

Ben tabi çok beğendiğim için kendi düğünümü de düşünüp nerden nasıl ulaşıldığını araştırmaya başladım bu klasik arabalara :) Eniştem www.gelinarabamiz.com'dan ulaşmış çok tatlı şoför abimizle bu emektar güzel arabaya. Çok tatlı şoför abimiz diyorum çünkü önde oturduğum için sık sık konuşmak durumunda kaldık, özellikle Ankara'lılar bilir, kurtuluş civarındaki ışıklarda bekleyen zarf istemek için arabaya zarar vermek isteyen ve arabanın önüne yatan çocuklar yüzünden. Bizim de başımıza geldi tabi kırmızı ışığa yakalanmamızla birlikte, daha zarf istemeden silecekleri tutup kırmakla tehdit ettiler. Arabayı çizeceklerini söylediler ki bu çocuk*lar sadece 12-13 yaşlarındalar. Çok üzüldüm...

Eniştem farklı araç kiralama firmalarıyla da görüşmüş ama diğer görüştüğü yerler güven vermemiş kendisine. Şoförlüğümüzü yapan Hakan abiydi galiba, isminden emin olamadım şimdi. Kendisi devlet memuru aynı zamanda ve eniştem bizzat kurumuna gidip tanışmış kendisiyle. "Çok güven vericisiniz yoksa tercih etmezdim" demiş. Ben de herkese tavsiye ederim, çok beyfendi, aile babası, iyi bir abi tanıdığım kadarıyla. Ve en önemlisi çok iyi bir şoför. Maşallah :)
 Araba yalnızca eskiliği, süslemesi, rengi ve önündeki nostaljik şirin bebekten ibaret değil. İçine bindiğinizde de sürprizler bitmiyor. Hareket etmemizle birlikte eski bir teypten nostaljik şarkılar çalmaya başlayınca biz şaşkınlıktan ablamla birbirimize bakıp öylece kaldık. Tabi şaşkınlığımızı atar atmaz çılgınlar gibi dans etmeye başladık :) Ah nerede vah nerede, bim bam bom gibi şarkılar çalıyor böyle bir arabanın içinde, ve siz de o arabanın içindesiniz, biraz hissetmeye çalışın. İnanılmaz güzel bir hatıra oldu benim için, böyle nostalji tutkunu biri olarak özellikle :))

Hakan abinin ablama ve bana da verdiği kartlardan siteye de biraz göz attım. Türkiye'de 4 farklı şehirde klasik kiralık gelin arabası hizmeti veriyorlar farklı araçlarla. En çok seçenek Ankara'da. Siz de bu güzel Ford Fairline'a ya da Caprice, Vosvos, Impala gibi farklı araçlara bu güzel ve özel gününüzde sahip olmak isterseniz www.gelinarabamiz.com adresine bir gözatın derim :)

Kiralama bedeline araç temizliği-yakıt-şoför ve süsleme de dahil olarak çalışıyor site. Süre olarak 8 saat biçilmiş ama Hakan abi benim arabaya doymayışıma dayanamayarak gitmek istediğimiz bir yer varsa daha da bizimle kalabileceğini söylemişti sağolsun büyük samimiyetle :
İşte bu güzeller de ablam ve eniştem :) Umarım ömür boyu çoook mutlu olurlar...

Düğününüzü eğlenceli ve unutulmaz kılmak için acaip güzel bir fikir bu klasik gelin arabaları. Eğer siz de böyle bir arayış içindeyseniz ve tesadüfen bana denk gelip nacizane görüşlerimden etkilendiyseniz ne mutlu bana :)

Bir sonraki postta görüşmek üzere!!
(inşallah benim düğün postlarımda da görüşürüz :) )

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder