28 Kasım 2013 Perşembe

New in: Victoria's Secret/Sparkle Gloss-Color Shine

         

Bu haftanın yenileri Victoria's Secret'tan...

Gloss tutkunu biri olarak Ankara'da yeni açılan Next Level'daki Victoria's Secret mağazasından ilk satın aldığım şeyler tabi ki lipglosslar oldu. Erkek arkadaşımın kontrolünde olduğum için yalnızca 2 glossla çıkabildim mağazadan, yoksa gözümün kaldığı daha pek çok renk vardı :( Artık bir sonraki gidişimizde tedarik ederim diye umuyorum :)







Hali hazırda kullandığım turuncu lipglosslarım bitmek üzere ve turuncu tonlar da benim çok sevdiğim tonlar olunca ilk tercihim orange kırmızısı tonlarındaki Sparkle Gloss oldu. Color shine'ın bu neon pembesi ise apayrı bir güzellik ki daha önce bir tane bitirmiştim kendisinden. Zaten kullanımlarının kolaylığından ve dudakta kalma sürelerinin uzunluğundan bahsetmiyorum; çünkü çok çok iyiler.

Bu haftanın new in'leri bunlardı, umarım beğenmişsinizdir. Bir sonraki postta görüşmek üzere, 

Sevgilerle :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder