23 Kasım 2013 Cumartesi

Karum/La Sposina Düğün Elbisem

    
Ablamın düğününden detaylarla devam ediyorum, sırada düğün elbisem var :)
Ankaralılar bilir, Karum alışveriş merkezi abiye-düğün elbisesi konusunda mutlaka uğranılası bir yer ki büyük ihtimalle de burdan eliboş çıkmazsınız. Uzun araştırmalarım sonucunda kendime en yakıştırdığım, aklımdakine en uygun düğün elbisemi de Karum'da girdiğim ilk butik olan La Sposina'da buldum. Daha çok marka-tasarım bir elbise almayı planlıyordum ama kendime yakıştırdığım bir elbise bulamayınca son olarak buraya geldim ki zaten Karum  planımda son durağımdı. Sevinsem mi üzülsem mi bilemediğim bir durum işte :)

Bu fotoğraf butikte denediğimde çekilmişti. Düğündeki görüntülerse şunlar:
Profesyonel fotoğraflar henüz elimize ulaşmadığından şimdilik cep telefonu çekimleriyle idare etmek durumundayız :)

Bu elbise Karum'da denediğim ilk elbiseydi ama hemen de almak istemedim, ayırtıp biraz dolaşmak istedim ve üst katta Burç Butik'te şu aşağıdaki elbiseyi gördüm. Benim elbisemin kadifesi ve istersem bordosunu da dikebiliyorlardı benim vücuduma göre. Kadife elbise hiç ama hiç aklımda yoktu ama bayıldım bu fikre, yine de ilk denediğim elbise daha çok cezbetmişti beni. Sırt dekoltesi, dantelleri, omuzları daha çok yakışmıştı bence bana. O yüzden Burç Butik'ten yalnızca kadife elbise cazibesi fikrini alarak çıktım :)
Ayakkabımdan daha önce söz etmiştim şu postumda, Zara'dan süet platform ayakkabılarım:
Çanta olarak nikahta da kullandığım yıldönümü hediyem Kors çantamı aldım. Ondan da şu postta bahsetmiştim daha önce.

Düğün kombinim bu şekilde, umarım beğenmişsinizdir. Tekrar günlük kombin ve alışverişlerime dönmeden önce düğünümüze ait son bir detay daha paylaşacağım az sonra ki belki de düğün postlarının en eğlenceli kısmı o olacak :) 

NOT: Ankara'da özel bir gece elbisesi arıyorsanız eğer, yeni açılan Next Level Avm'ye de mutlaka bakmalısınız. Avm'deki Arzu Kaprol, Harvey Nichols, BCBG Max Azria gibi ünlü mağazalarda gerçekten çok özel elbiseler bulunuyor. Ben şimdiden nişan elbisem için sık sık ziyaret ediyorum bu mağazaları, sizin de aklınızda bulunsun istedim :)

1 yorum: