10 Kasım 2013 Pazar

Ablam Evlendiii :)))

Daha önce ablamın evlenmek üzere olduğundan bahsetmiştim. Dün de resmi olarak nikahları kıyıldı Ankara'da. Haftaya erkek tarafında yani Zonguldak-Ereğli'de düğünümüz olacak. Sizlere parça parça hazırlık ve yapılanlarla alakalı postlar hazırlayacağım. Çok şirin ve sürpriz detaylar da var aralarında :) 

Henüz düğün gerçekleşmese de kına gecesi ve nikah gerçekten bizi bir hayli yordu. Hazırlık aşamasında birçok konuda aksilik çıktı en başta gelinlikte. Kına gecesini de kuzenler-arkadaşlar arasında yapmaya karar vermiştik çok kalabalık olmadan ama komşuydu yakın akrabaydı derken beklediğimizden çok kalabalık olunca da iki ayağımız bir pabuca girdi, pek çok kişiyle adam akıllı ilgilenemedik, ikramlarımız yetişmedi, takviye edildi vs. Gerçekten zordu anlayacağınız ama bütün bu zorluklara ve yorgunluklara değdi. Bakalım haftaya cumartesi düğün nasıl olacak...



Ablama ve enişteme tekrar sonsuz mutluluklar diliyorum ve sıranın bana geldiğini hatırlatmak istiyorummm :) Şaka bi yana, her ne kadar sıra bana gelse de benim düğün hazırlık postlarım için bir hayli vakit var önümüzde :( inşallah o günleri de görürürüz ve keyifle size de ilham olması için hazırlıklarımı paylaşırım. Haftaya kadar kına gecesi ve nikah postlarında görüşmek üzere, sonra arkasından düğün postu gelecek :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder