15 Haziran 2015 Pazartesi

TABİ Kİ EVET!!♥♥♥♥

Beni instagram ve facebook hesaplarımdan takip edenler 2 Haziranda neler yaşadığımı çok iyi bilseler de blogger okuyucularım için de bu benim için çoooook özel geceden bahsetmek istedim; sevgilim bana evlenme teklif etti!!!

 Yoğun ve çok yorgun geçen bir iş gününün akşamında eve geldiğimde beni karşılayan ve sehpama götüren pembe ayakları görmemle başladı her şey, tabi etrafında balonlarla :) Sehpanın üstünde bi kutu, kutunun üstünde de bi not... Hala o günkü nefes alışlarımı hatırlıyorum, hiçbir zaman bu kadar heyecanlanmamıştım!
Nasıl alelacele ve iki ayağım bi pabuçta hazırlandığımı tahmin edersiniz tabi... Bu arada biz evlilik teklifinden önce nişan bohçası alışverişine başladık ve benim Ankara'da olduğum bi haftasonu Anıl "sen de yoksun sıkıldım ben bari gidip sana bi şeyler bakıyım" dedi ve avmde aldığı soluğu. Ben oyalanır derken parfümümü ve ayakkabımı almış, parfümüm zaten kullandığım ve çok sevdiğimdi ama ayakkabı sürpriz oldu. Fotoğraf attı tabi ama gün ışığı ile akşam renk değiştiren yapısıyla çok orjinalmiş. Neyse, meğer bu ayakkabı alışverişi Anıl'ın daha öncesinde benden habersiz evlenme teklifinde giymem için aldığı elbise içinmiş. Ben de "aşkım ben geliyim de beraber de bakarız" falan diyorum :) Ama tabi o elbiseyi de düşününce ayakkabıyı görür görmez "hah elbiseye de uygun" demiş ve almış :) Ama tabi nişan bohçası için alındığından ayakkabı da diğer aldıklarımızın yanında beklemedeydi ama elbiseyi görünce "yaaa o ayakkabıyı giymeliyim" dedim ama bi yandan da emin olamamıştım. Neyse ki saat gelip de Anıl beni almaya gelince öğrendim ki giymeseymişim üzülecekmiş :)
Nereye gittiğimizi bilmeden geçen yolculuk sonrası Sapanca Kırkpınar'da Green Blue Restaurant'a geldik. İskelede yukarda gördüğünüz balonlu, gül yapraklı, kucak dolusu gül demetinin olduğu bir masa bekliyordu bizi. O kadar mutluydum, o kadar heyecanlıydım ki hala da öyle!! Zaten arabada gopro ile video kayıttaydı ve ben restauranta gelene kadar resmen yerimde duramamışım. Elim dursa gözlerim durmuyor, gülüyorum, derin nefes alıyorum sürekli falan :) 
Harika bir manzara, karşımda takım elbiseler içinde sevdiğim adam, hafif rüzgar, lezzetli bonfileler, atıştırmalıklar, balonlar... Her şey o kadar güzeldi ki... Ardından birden keman sesi yükseldi yan tarafımızdan. Ama ben deliriyorum artık mutluluktan, her şey o kadar hayal ettiğim gibi ki! Ve sonra Anıl elini ceketine soktu ve kalbinin üzerinden o esas kutuyu çıkardı, çok güzel şeyler söyledi ve en sonunda o sihirli cümleye geldi sıra... Bu sırada bizim en yakın arkadaşımız ve Anıl'ın kardeşi yan tarafımızda videoya alıyorlar o muhteşem anı. Cevabım "TABİ Kİ EVET!" oldu; 4 yıldır sevdiğim adamın ömür boyu yanında olmaya, onunla yaşlanmaya, onunla evlenmeye...
Evet dememle birlikte kıyıdan havai fişekler patlamaya başladı, sonra balonlarımı uçurduk, sonra kalpli dilek fenerlerimizi... Her şey o kadar güzeldi ki, daha iyisi, beni daha çok mutlu edecek bir alternatifi yok o gecenin. Evlenme teklifi gecemizin bir de videosu var, şu an sadece facebook hesabımda var ama yakında youtubeda ve bi kısmını instagram hesabımda da yayınlarım. 
Benim de ennn mutlu günüm de böyleydi; ömür boyu unutmayacağım, düşündükçe gülümseyip  böyle bir adamı seviyor oluşuma şükredeceğim gecem... 

♥♥♥♥

2 yorum: