27 Haziran 2015 Cumartesi

Culina Bardak Askılığı

Evim amerikan mutfak olduğu için mutfağım göz önünde,  hal böyleyken mutfağımı daha estetik bir görünüme kavuşturmak ve salonla bir olarak güzel bir ambiyans yakalamak adına ne gibi değişiklikler, yenilikler yapabilirim diye araştırmalara başladım. Amerikan mutfak dekorasyonu diyince ilk aklıma gelen uzun bir bar masası olurdu ancak ne yazık ki benim evimde bunun için uygun yer yok. Yine de bir şekilde bir yere koyabilir miyim diye boy boy çeşit çeşit araştırmıştım bir dönem. Belki sırf o araştırmalarıma ve fotoğraflara ayrı bir postta yer veririm bir ara ama şimdi asıl bahsetmek istediğim çok kullanışlı ve bir o kadar da estetik bir ürün: Bardak Askılığı. 
 
Dekorasyon araştırmalarımda bar masaları kadar dikkat çeken bir diğer detaysa masanın tam üstünde ya da dolapların altında bulunan asılmış kadehlerdi ve benim de ancak en yukardaki dolabıma sığabilen ve alıp koyması çok kolay olmayacak olan uzun kadehlerim vardı. Araştırmalarım beni daha profesyonel ve daha çok işletme mekanları için uygun olacak genişlikte kadeh askılarına götürdü ancak onları evime hem monte etmek zor olurdu hem de o kadar kadehe de gerek yoktu. 3-4 sıralı askılıklar ararken bu Culina adlı markanın "bardak askılığı" olarak adlandırdığı ürünü buldum. Bu ürün daha çok dolapların içinde yer tasarrufu sağlamak için tasarlanmış ama benim dolabımın dışına asmak istediğim kadehlerim için de biçilmiş kaftanlardı aynı zamanda. Bu askılık sayesinde hem kadehlerim daha kullanışlı bir yerde duruyor hem de mutfağıma hoş bir hava katıyorlar. 
Ürünün takılması da çok kolay, zaten raf kalınlıkları ortalama olarak aynı olduğu için benim dolaplarıma olur mu diye düşünmeyin ki rafa takılan kısmının esneme payı da var. Ben dolabın içindeki raflarda ve de bardaklar için kullanmadım ama siz ürünün politikasına uygun olarak dolap içinde kulplu bardak, kupa, türk kahvesi fincanı ve hatta kısa boyluysa eğer kadehleriniz için bile kullanabilirsiniz. 


 Sevgilerle♥

2 yorum:

  1. güzel olmuş bence. ellerini kurulamak için alırken ama dikkat düşmesin. belki mutfak selpağını başka yana alırsan bardağın altına da mesela güzel üçlü şeker mi şeker baharatlıklar konulursa falan o kısma daha ilgi çekici olacak .ama askı fikri hrika benimde bu şekilde mutfağım bende düşünebilirim tabi benim dolaplarım seninkiler kadar güzel değil kiracı olduğum için :) artık nasip kendi evime

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel olmuş, oldukça başarılı. Güzel günlerde kullan.

    YanıtlaSil