16 Haziran 2015 Salı

Bir Tutam Fikir: Piknik Minderi

Piknikleri ne kadar çok sevdiğimi beni bi süredir tanıyanlar bile bilir, haftanın tüm yorgunluğunu Sapanca'da çimlerin üzerinde birkaç saatte atabiliyoruz. Durum böyle olunca pikniklerimizi daha da konforlu hala getirecek bi şey geldi aklıma. Daha doğrusu Ankara'dayken bi mağazada görünce "e ben de yaparım bunu" dedim ve eve gider gitmez annemin meşhur kumaşlarından birini seçtim...

Seçtiğim kumaştan istediğim boyutlarda 6 adet parça kestim, her parçanın 3 tarafını diktikten sonra kapitone görünümü için minderin ortalarında belirli noktalara yuvarlak dikişler geçtim, bu işlemden sonra kılıfın içini boncuk silikonla doldurdum ve kalan kenarı da dikerek minderlerimi tamamladım. İlk minderi normal silikonla doldurmuştum ama boncuk silikon daha rahat geldi bana ve hepsini boncuk silikonla doldurdum.
Geçtiğimiz 3 haftasonu çeşitli sebeplerden hep Ankara'da olmak zorunda olduğum için minderlerimi diktim dikeli pikniğe gidemedik ama en kısa zamanda bu yeni el emeği göz nurlarımla bi piknik konsepti hazırlayacağım :)

Sevgilerle♥

1 yorum: