17 Haziran 2015 Çarşamba

Fikri Mühim&Gliss Million Gloss Hakkında...

Sakarya'dan Ankara'ya döndüğümde evde beni bu defa karşılayan içinde harika rengiyle bu hepimizin bildiği ve çok iyi bir çıkış yapan Million Glossların olduğu Fikri Mühim paketiydi...

Ben henüz bu şampuanı denemeden önce methini kardeşimden duymuştum çok güzel olduğu konusunda. O kadar övmüştü ki en kısa zamanda ben de denemeliyim diye düşünürken bu paket geldi. Paket geldiğinden beri de bu şampuanı kullanıyorum ve aşırı memnunum. 6 adet şampuanın birini annemlere, birini ablama, birini erkek arkadaşıma verdim. Kullananların hepsi, özellikle beni şaşırtan erkek arkadaşımın "acaip temiz hissediyorum saçlarımı" yorumu oldu, çok beğendiklerini söylediler. 

Million Glosslar benim alışık olduğumun aksine daha sıvı bir yapıda, ancak etkisi bir o kadar çok. Sert ve kalın saçlarım için yoğunluğu oldukça yeterli geldi ve her yıkamada en başta harika kokusuyla, ardından saçlarımı yumuşacık yapışıyla beni benden alıyor. Zaten şimdiye dek bu şampuanın hakkında herhangi bir olumsuz eleştiri ne okudum ne duydum. 6 ayda bir şampuanımı değiştirdiğimden daha önce de bahsetmiştim, Gliss'e ayrılan sürenin dolmasına çok kalmadı ama ona tekrar döneceğim günü sabırsızlıkla bekleyecek gibi görünüyorum ve denemeyenlere şiddetle tavsiye ediyorum!! 



1 yorum:

  1. Hepsi harikalar güle güle kullanın bloğunuzu takibe aldım bende bekliyorum :))

    YanıtlaSil