22 Mayıs 2014 Perşembe

Sevgilimin Doğum Günüü ♥

Bir başka doğum günü postu yazıyorum bugün ama bu kez benim doğum günüm değil sevgilimin doğum günü :)

7 mayıs doğumlu sevgilimin doğum günü partsini, 7 mayıs çarşambaya geldiği için cuma akşamı kutlamaya karar verdik. Cuma günü parti olacak nasılsa diye çarşamba gününü hiçbir şey yapmadan geçirmedik tabi, Bahçeli Very Cupcake'in lezzetli cupcakelerinden doğum günü için en uygununu alıp küçük bir kutlama yapmış olduk bile :)





Tüm günü evde geçirmedik, sevgilimin kardeşinin de bize katılmasıyla Armada, Taurus, Panora derken doğum günü alışverişini yapmış olduk. 



Cuma günkü parti için 10-12 kişi toplandık. Mekan Filistin Gaga Manjero'ydu. Ortam, bize rezerve ettikleri masanın yeri, çalışan arkadaşların ilgileri, servisleri çook güzeldi. Zaten Tunalı Gaga fanı olan bir çift olarak ilk kez gittiğimizz Filistin Gaga'yı beğenmeyeceğimize ihtimal vermiyorduk :) Ordaki tüm arkadaşlara tekrar teşekkürler...

Gelelim pasta kısmına... Ben 2 hafta önce bizim nerdeyse anlaşmalı olduğumuzu iddia edebileceğimiz Elizinn'le irtibata geçtim. Aklımda şeker hamurlu figürlü bir pasta yaptırmak vardı. Elizinnden haber beklerken  birkaç butik pastacıyla daha görüştüm ama teslimat kısmı sıkıntılıydı onlarda. Bu noktada Elizinn en avantajlı yer olarak görünüyordu ki kendi kendime bildiğinden şaşma diye çok fazla bir yer de araştırmadım zaten. 3 yıllık ilişkimizde tüm özel gün pastalarımız Elizinn'den olmuştu sonuçta ve yine harika bir iş çıkaracaklardı emindim...

Pastayı sevgilimin hobilerine, sevdiği şeylere göre paintle çizip Elizinn'e gönderdim. Çizdiğim pastanın çok rahat bir şekilde yapılacağını söyledi benim muhattap olduğum Sibel Hanım ve renk konusunda emin olamadığım yerler için çok endişelenmemem gerektiğini, güzel bir pasta ortaya koyacağını söyleyip içimi rahatlatmıştı baya sağolsun.

Parti günü geldi, biz planladığımız saatte mekana gittik. Yavaş yavaş arkadaşlarımız da gelmeye başlıyordu. Pastanın geleceği saat belliydi ve daha yarım saat vardı. Sonra bi ara maillerime bakayım dedim, Elizinnden pastanın son halini yolladıkları bir mail gelmişti. Maili büyük heyecanla açmamla kapatmam bir oldu çünkü pastanın üzerinde diğer figürlerin yanında f ♥ a olacak diye hem mailde hem telefonda iki üç kere hatırlatmama rağmen koocaamaan bir f ♥ s vardı ve benim istediğim gibi değillerdi de üstelik. Ben ayakta durmalarını değil yatay bir şekilde pastanın üzerinde kalmalarını istemiştim. Ama keşke gerekirse pastanın yanına koysalardı da sevgilimin baş harfini karıştırmasalardı hem de onun doğum gününde!!!


Pastanın bana attıkları görünümü buydu, şu anda bile içim yanıyor bunları yazarken...

Hemen telefon ettim durumu açıkladım, kusura bakmayın gibi bir tavırla karşılaşmadığım gibi aşırı soğuk bir şekilde tamam hallediyoruz diyerek kapattılar telefonu. Saat 8 gelecek pasta 10'da geldi, hepimiz artık bayıldık sıkıntıdan, birkaç arkadaşımız kalkmak zorunda kaldı. Ben sürekli pastaneyi arıyorum çıktı çıkacak, yoldadır, başka bir yere uğradı ordan gelecek falan... Böyle hatalı bir pasta yapıyorlar ve benim teslimatımdan önce başka bir yere teslimata gönderiyorlar kuryelerini. İş disiplini harikaydı doğrusu... Saat 10'a doğru pasta geldi, ben artık sinirden o kadar gerilmiştim ki kontrol falan edemedim pastanın son halini. Keşke etseymişim, çünkü göndere göndere gönderdikleri pasta şöyle görünüyordu:



Doğum günü olan kişinin baş harfinin nasıl durduğunu gördünüz mü? Böyle yollayabilmişler inanamadık ya. Ve asıl biz pastanın bu halini pasta üflendikten sonra farkettik yani fotoğraflar falan çekildikten sonra çünkü pasta gördüğünüz gibi bize dönük değildi arkadaşlarımız fotoğraf çeksinler diye. Tabi arkadan da çok dikkat etmedik ki herkes alkışlarken ben farketsem de pastaya müdahale edebilir miydim bilmiyorum. İnanılmaz rezil bir durumdu, hala sinirleniyorum düşündükçe. A'nın yamulduğuna mı üzüleyim yumuşacık olup bi süre sonra bölünüp düşmesine mi üzüleyim anlamsız bir şekilde aşağıda çubuğunun görünmesine mi üzüleyim yoksa ne alaka kalbin tepesinde diye mi sinirleneyim bilemiyorum. Ki bir de söylediğim gibi o harflerin ayakta durması benim fikrim değildi, benim çizimimde sadece şu aşağıdaki boyuttaki harfler yatay bir şekilde pastanın üzerinde olacaktı:


Sevgilimin askere gitmeden son partisiydi, gerçekten rezil oldu...

Birkaç gün sonra sinirlerim azıcık yatışmışken Elizinn'e mail attım, aynen bu anlattıklarımı anlattım. Sipariş vereceğim sıra en geç 2 saate cevap veren insanlar nerdeyse 1 hafta oldu cevap vermediler. Bir kusura bakmayın bile demediler! Daha önce Tunalı Elizinn, Söğütözü Elizinn'den defalarca pasta aldık pasta yaptırdık, böyle rezalet yaşamadığımızdanmış nasıl bir disiplin anlayışları olduğu bilmeyişimiz. Ufak da olsa bi geri dönüş olur değil mi, bu kadar köklü bir pastane sonuçta. Küçücük işletmeler bile çok daha önemsiyor bu tarz şeyleri... Haziranda sevgilimin asker uğurlaması için de bir parti düşünüyordum, parti için yine Elizinn'den yaptıracağım cupcakeler olacaktı. Hatta doğum günü pastasını sipariş verirken asker partisine heyecanlanmaya başlamıştım bile, Elizinn halleder ya diye. Bir daha en ufak bir poğaça bile almaya girmem artık, lezzetten önce disiplin ve samimiyet gelir benim için. Çok üzüldüm böyle çok güvendiğimiz, sevdiğimiz bir işletmenin böyle yapmasına. Çok profesyonel olmayabileceklerini düşünerek çok üstünde durmadığım ama fotoğraflarına bakılırsa çok iyi iş çıkaran butik pastacılara şans vermek gerekirmiş demek ki. En azından müşteri kaygıları olur biraz, karşılarındakine değer verirler diye düşünüyorum. 

Daha önce benim doğum günü pastamın olduğu bir postta Elizinn için çok güzel şeyler yazmıştım, önermiştim ama bir kere bir yerden dili yanan biri artık oraya samimiyetle öneremez tabi ki. Yaşadıklarımızı anlattım, seçim bundan sonra Google'da Elizinnde pasta yaptırmak gibi bir arama yapıp da benim bloguma düşen arkadaşın.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder