19 Mayıs 2014 Pazartesi

Flormar Jelly Look JL Amaranth06

Flormar'ın son koleksiyonlarından çok merak ettiğim Jelly Look serisine ait ilk denemem JL06 Amaranth oldu. Rengini zaten internette görmüştüm mağazadan önce, canlı canlı görünce çoook daha hoşuma gitti. Zaten bu tonları çok seviyorum ve hemen hemen aynı ton 4-5 ojem daha var. Yapıları farklı olsa da en yakın ton Golden Rose'un Fantastic serisine ait 158 nolu oje sanırım.

Serinin fırçaları da benim çok sevdiğim yassı fırçalardan. Sürümünün ne kadar kolay olduşundan daha önce farklı Flormar serilerini ele aldığım postlarımda da bahsetmiştim. Sürümünün yanı sıra pek çok Jelly Look kullanıcısının aksine kuruma hızını da beğendim ben. Yalnız benim için bir ritüel haline geldiği için çift kat sürüşte tam istediğim rengi aldığımı düşünüyorum. Buna rağmen Flormar oje kurutucu spreyin de yardımıyla çok kısa bir süre içinde parmaklarımı rahatça kullanabildim. Bitişi çok çok güzel zaten, gerçekten jelimsi jolemsi bir görünümü var kuruduktan sonra bile. Ben bu seriye tam anlamıyla bayıldımm, en kısa zamanda serinin diğer renklerinden en beğendiklerimi de edineceğim. Serideki tüm renkler çok güzel ama şimdilik şu renkleri almayı planlıyorum:
İlk seçimimi ve almayı düşündüğüm diğer renkleri umarım beğenmişsinizdir, ben herkese gönül rahatlığıyla tavsiye ederim :) Bir sonraki postta görüşmek üzere, Atatürk'ü anma gençlik ve spor bayramımız kutlu olsun, tekrar başımız sağ olsun...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder