7 Aralık 2014 Pazar

MAC Göz Makyajı Eğitimi


Geçtiğimiz günlerde Mac tarafından göz makyajı eğitimine davet edildim. Benim tercihim üzerine dumanlı göz makyajı uygulaması yaptık. Etkili bir smokey eyes makyajının inceliklerini öğrenmiş oldum bir kez daha, ara ara kendi gözlerim üzerindeki uygulamaya da katılarak.

Kirpik diplerini koyu tutup yukarı doğru kademe kademe kullandığımızın farın rengini açarak ve de alt kirpik diplerime siyak kalem kullanarak başarılı bir smokey görünümü elde ettik. Bordo ana renkli göz makyajımı tamamladıktan sonra aslında muamın bu makyajda kullanmayı tercih etmediğini söylediği ama benim öğrenmek için yine de uygulamasını istediğim düzgün eyeliner sürümüne de değindik. Özellikle kuyruk yapımı hepimiz için oldukça uğraştırıcıdır her zaman ama gözlerimizi açık tutarak ve tam karşıya bakarak kirpiklerimizin bittiği yerden yukarı doğru tam bir çizgi çizmemizle çok kolay ve pratik bir şekilde oldukça şık ve orantılı bir eyeliner kuyruğu elde edebiliyoruz. Dediğim gibi aslında smokey eyes makyajı yapmak istiyorsanız eyeliner kullanmanıza gerek yok, eyelinerla beraber o dumanlı görünüm biraz daha keskin bir görünüme dönüşüyor çünkü. Yine de tercih meselesi tabi :) 
Benim için bu eğitim vazgeçilmezim olan göz makyajı için gerçekten unuttuğum birkaç detayı hatırlamamla beraber uygulama konusunda daha da başarılı olmamı sağladı. Eğitimin yanı sıra çok da eğlenceli vakit geçirmiş ve de şimdiden nişan-düğün muamı bulmuş oldum :)

Davet için Ankamall Mac'e, uygulama ve ilgisi, hoş sohbeti için de Cihangir muaya çook teşekkürler!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder