7 Aralık 2014 Pazar

Duyduk Duymadık Demeyin!!! :)

Sevgilim askerden döndüüü, o dönmeden 3 gün önce de ben Sakarya'ya atandııım :) Bir taşla iki kuş vurmak buna denir sanırım!! 6 aydır hem sevgilimi hem işimi bekliyordum, ikisine de 3 gün arayla kavuştum çok şükürr :)
Evrak işlemlerini halledip Sakarya'ya taşınacağım kısa zaman sonra. Doğma büyüme Ankaralı olan biri olarak başka bir şehre taşınmak zor olacak, aslında üniversiteyi de Eskişehir'de okudum 4 yıl ama o pek sayılmaz sanırım çünkü nerdeyse her hafta sonu Ankara'daydım :) Neyse ki bu taşınma, yerleşme ve alışma süresi boyunca yanımda hep sevgilim ve ailesi olacak çünkü onlar da 15 yıldır orda yaşıyorlar. Erkek arkadaşım Ankara'da okulunu bitirince benden önce gitmişti zaten Sakarya'ya, şimdi orda da işe başlamak üzere. Hayatımız Sakarya'da tekrar bir araya geldi anlayacağınız. Umarım hepimiz için hayırlı olur bütün bu güzel gelişmeler...

Erkek arkadaşımın askerliği boyunca yorumlarıyla bana destek olan, dualarını ve iyi dileklerini eksik etmeyen tüm blogger arkadaşlarıma ve okuyucularıma da çok teşekkür ederim, onlar sayesinde hem gülümsedim hem de çok güzel dualara amin demiş oldum. Hepsine kocamaan sevgiler!!

Gelişmeleri sık sık yazmaya çalışacağım. Bu arada yakında benden sık sık iş kıyafeti ve ev dekorasyonu postu görebilirsiniz, hazırlıklı olun :) 


6 yorum:

  1. İşiniz taşınmanız hepsi hayırlı olsun hoşgeldin şehrimizee ^.^

    YanıtlaSil
  2. Aa Sakarda'da mısınız siz desevindim :) Sakaryalı bloggerları keşfedip güzel bi blogger etkinliği yapmak lazım o zaman ;) çok teşekkür ederiz bu arada, inşallah hayırlı olur...

    YanıtlaSil
  3. canım bu güzel haberlerin devamını da bekliyoruz , umarım her şey senin için çok güzel olur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah yakında daha da güzel haberler paylaşırım, paylaşırızz :) Çok teşekkür ederimm :*

      Sil
  4. hayırlı olsun. umarım yeni hayatın hep güzellikler getirir...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin, çok teşekkür ederim hepimize inşallah :)

      Sil