20 Aralık 2014 Cumartesi

Flormar Silk Satin Nail Enamel'dan Seçtiklerim

En yeni ojelerim Flormar'ın Silk Satin koleksiyonundan. Koleksiyon adından da anlaşılacağı üzere ipeksi ve satenimsi yapıda, Flormar da bu ojeleri böyle tanımlıyor zaten. Gerçekten de kuruduğu anda tırnaklarda saten, mat, ipeksi karışımı harika bir görünüm ortaya çıkıyor. Özgün sedefli yapısı sürümünü zorlaştırıyor, dengeli sürüş için bir hayli çaba sarf edebilirsiniz. Ben ince ince 2 kat şeklinde sürerek kullanıyorum. Kurutucu olarak ise sprey kullanıyorum, asla top coat denemeyin çünkü top coat mat yapılı bu ojeyi sıradan parlak bir ojeye dönüştürüyor( Tecrübeyle sabit :) ).

Koleksiyonun 12 farklı renk seçeneği var. Ben başlangıç olarak SS02 Bedding, SS06 Bra ve SS11 Linen'ı tercih ettim. Her 3 ojeyi de uygulama fırsatım oldu ve hepsini çoook beğendim. Bir sonraki tercihlerim sanırım 3,7 ve 8 numaralar olacak. Eğer siz de tırnaklarınızda pastel renkleri çok sevenlerdenseniz bu Silk Satin serisini mutlaka deneyin derim :)

 
Sırayla SS03 Lingerie, SS07 Mini Dress, SS08 Sheet
SS02 Bedding
SS06 Bra
SS11 Linen

1 yorum:

  1. bende silk satin serisinin ojelerinden 08 sheet rengi var ve oldukça memnunum .Ğüzel bir seri
    seni de bana beklerim
    senbenvehayat.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil